náhledy
Dělník v tunelu metra během oprav.
Autor: Petr Topič, MAFRA
„3D sochy nad eskalátory uvidí cestující v různé perspektivě, prostorovost a detailnost videoobjektů se bude plynule měnit díky stoupání a klesání eskalátorů nebo mohou objekty rotovat v průvanu,” uzavírá Nepraš. Vizuál stanice Pankrác. Autor: Jakub Nepraš.
Autor: DPP
“Klíčem se pro mě stala situace čekání na příjezd soupravy, kdy cestující (pokud nemá před očima mobil) prostě hledí nějakým směrem, zírá do zdi či do dlažby, a různě zabíjí čas,“ říká Vladimír Kokolia. Vizuál stanice Olbrachtova. Autor: Vladimír Kokolia.
Autor: DPP
„Pracoval jsem s alegorickým rozměrem evoluce, moderních technologií a vynálezů, inspiroval jsem se nanočásticemi, ze kterých jsou složení lidé i vše okolo nás v provázaném superorganismu.“ Vizuál stanice Pankrác. Autor: Jakub Nepraš.
Autor: DPP
„V praxi takový obraz napohled vypadá jen jako dezén, váleček na zdi. Při určitém způsobu koukání se ale jeho plošná textura začne jevit jako prostorový obraz.“ Vizuál stanice Olbrachtova. Autor: Vladimír Kokolia.
Autor: DPP
„Ten se bude měnit s denní dobou, kdy později večer zteplají barvy a zpomalí se animace kvůli lepšímu spánku, nebo při příjezdu soupravy, kdy se naopak stanice rozzáří a začne být aktivnější.“ Vizuál stanice Pankrác. Autor: Jakub Nepraš.
Autor: DPP
„Mimo metro je dnes taková situace vzácná: kde ještě se dá dneska jen tak čekat? Sáhl jsem po způsobu auto-stereoskopickém zobrazování, který někdy používám ve své volné tvorbě, když chci diváka dostat skutečně ´do obrazu,.“ Vizuál stanice Olbrachtova. Autor: Vladimír Kokolia.
Autor: DPP