Konkrétně dnes startuje další fáze reklamní kampaně propagující internetové tarify mobilního operátora Vodafone, kterou pro tuto firmu připravuje reklamní agentura Young & Rubicam.
Koncept pokračuje ve využití animovaných zvířecích postaviček z plastelíny. Zatímco březnová kampaň představila chameleony, kteří „se už odmítají přizpůsobovat“, v současné verzi to jsou kudlanky nábožné. Reklama s nimi startuje 17. května v televizi a v tisku. „Párek kudlanek jsme zvolili proto, že vtipně ilustruje potřebu internetu v mobilu účtovaného po dnech. Sameček si nemůže být jist, zda internet bude ještě další den potřebovat,“ říká Markéta Mze Abdou, senior manažerka pro značku a komunikaci Vodafonu, s narážkou na to, že samička kudlanky po milostném aktu samečka většinou sežere. Podle manažerky by měla být služba určena pro ty zákazníky, kteří používají internet v mobilu jen zřídka.
Na internet v mobilu se během května zaměřila také společnost O2, která ho nabídla paušálním zákazníkům na tři měsíce zdarma jako bonus ke koupi nového smart telefonu Sony Ericsson Vivaz`.
K dalšímu rozšíření mobilního internetu může přispět i aktivita Českých radiokomunikací, které minulý týden oficiálně oznámily, že dávají telekomunikačním operátorům a lokálním poskytovatelům internetového připojení k dispozici svou broadbandovou internetovou síť WiMAX. Ta je v současnosti dostupná v 26 českých městech. Podle zástupců radiokomunikací zaznamenala tato firma okamžitě po zprovoznění webových stránek s nabídkou této služby poptávku ze strany dvou „poměrně velkých operátorů“. Podle Markéty Mze Abdou však konkrétně Vodafone mezi ně nepatří. „V tuto chvíli se soustředíme především na výstavbu sítě 3G, s nasazením technologie WiMAX nyní nepočítáme. S našimi partnery nabízíme řadu bezdrátových řešení jako FWA či wi-fi,“ uvedla pro LN Mze Abdou.