Pátek 7. června 2024, svátek má Iveta, Slavoj
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Prodejci bojují srovnávací reklamou

Česko

PRAHA Obchodníci přitvrdili konkurenční boj a zákazníky se snaží do svých prodejen přilákat i pomocí srovnávání cen. Srovnávací reklama přitom byla v Česku kvůli přísným pravidlům dosud používána jen sporadicky.

Obchodní řetězec Tesco minulý týden zveřejnil inzerát, v němž porovnává ceny školních potřeb ve svých prodejnách s cenami v hypermarketech Kaufland. Výsledek? Nákupem v Tesku za 627,6 koruny lze ušetřit 171,2 koruny.

Kaufland si to však nenechal líbit a včera v inzerátu porovnal s prodejnami Tesco ceny bezmála 90 školních potřeb. A výsledek byl opačný. „Kaufland je o 14 procent levnější než Tesco,“ stojí v inzerátu.

Na nejnovější srovnávací reklamy společností Tesco a Kaufland si podle ředitele Rady pro reklamu Ladislava Šťastného nikdo nestěžoval. „Já osobně toto srovnávání jako porušení etiky reklamy nevnímám,“ řekl včera.

Srovnávací reklamu začal v poslední době více používat také obchodní řetězec Ahold.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!