Sobota 1. června 2024, svátek má Laura
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Rád bych zůstal. Nejsem totiž prospěchář

Česko

Uvidím, zda bude o mé služby zájem. Zatím pracuji, jsem profesionál, říká Petr Dimun, šéf PR sekce ČSSD.

* LNV ČSSD jste vnímán jako člověk, kterého si do Lidového domu přivedl Jiří Paroubek. Nyní se prý snažíte dostat k Bohuslavu Sobotkovi. Jak vidíte svoji budoucnost v ČSSD?

Jsem profesionál a s tím jsem byl najatý panem předsedou Paroubkem. Pokud jsem šéfem PR a marketingu ČSSD, mám odpovědnost vůči této funkci a ze dne na den ji skončit, vypnout telefon a odjet... to profesionál nedělá. Takže po dohodě s Jiřím Paroubkem i Bohuslavem Sobotkou zatím zůstávám. Nicméně ani pro mě, ani pro pana Sobotku to není uzavřená otázka. Aby bylo jasno: nejsem ani Sobotkův, ani Haškův, jsem prostě šéf marketingu ČSSD a odmítám dělení táborů.

* LN Někteří ze dne na den odešli...

Pokud bych to také udělal, tak bych jen potvrdil to, co se o mě v ČSSD několik let říkalo. Že jsem konjunkturalista (prospěchář, pozn. red.). Já k té straně prostě mám mnohem hlubší vztah, byť to ještě třeba někdo nepochopil. Ale když ucítím, že o mé služby není zájem, nemám důvod zůstávat. Samozřejmě mám nějaké dlouhodobé nabídky, ale primárně chci zůstat profesionálem a udělat práci, která se po mě požaduje.

* LN Bavil jste se o své budoucnosti se Sobotkou? Jaký spolu máte vztah? Přece jen jste byl brán jako Paroubkův člověk...

To není pravda. Já jsem byl člověkem blízkým Jiřímu Paroubkovi, což šéf sekce PR a marketingu prostě má být. Protože předseda je tím, kdo nese odpovědnost a udává politiku celé strany. Na druhé straně jsem s Bohuslavem Sobotkou, a nejenom s ním, byl v neustálém kontaktu. Neříkám, že dvakrát třikrát denně, ale minimálně jednou týdně určitě. Nevím, jestli to bude dlouhodobá, nebo krátkodobá spolupráce. Zatím mi mandát zůstal. Jak dlouho to bude, záleží na něm, na stranickém grémiu a také částečně i na mně. Pokud uvidím, že to pro mě nemá smysl...

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!