Přehlídka více než 500 reklamních spotů nabídne několik kolekcí světových reklam na různá témata - letos to budou například reklamy, v nichž hrají celebrity, reklamy o americkém snu z let 1950 až 1982 nebo reklamy z dob francouzských kolonií.
Podle Petry Lamlové ze společnosti Palace Media, bude kvůli show zvýšena kapacita pražského multikina z 2000 na 3000 diváků, brněnský multiplex má kapacitu tisíc diváků. Projekt bude provázet i zábavní program „v hollywoodském stylu“. Protože Palace Cinemas má víceletou licenci na Noc reklamožroutů pro Česko i Slovensko, proběhne 23. října identická show také v Bratislavě.
Noc reklamožroutů v 80. letech vymyslel Francouz Jean-Marie Boursicot, majitel neustále se rozšiřující sbírky reklamních spotů, z nichž každý rok sestavuje jinou kolekci pro show. U nás se poprvé konala v roce 1996.