Diskuze
Šimonovský chce omezit kamiony po celý rok
Děkujeme za pochopení.
baron
co už Šimonovský může
Ten už může omezit tak akorád počet kejklířů na Karlově mostě. Pokud vím, chystá se dělat ministra kultury v nové vládě.
pefben
Re: Jsem pro celotýdenní zákaz jízdy kamionů
Správně. Zrušit, zakázat. Přestat nesmyslně převážet zboží tam a sem. To by měla být práce pro Zelené a ne nesmyslný boj proti Temelínu.
P.P.
o cem to je
Mytne neni nic jineho nez skryta dan. Nejde o nic jineho nez dostat penize za udrzbu a vystavbu silnic ven ze statniho rozpoctu. Takze statni rozpocet opet ukradne ty nehorazne dane ktere se plati v benzinu a nafte ale nevrati uz ani to minimum ktere daval do silnic. Parlament a vlada nejsou nic jineho nez banda zlodeju. Co si myslite ze se stane? Mytne se rozpusti do ceny zbozi jako dopravni naklady, takze kamionu bude jezdit stejne ale vlada bude mit vic penez a my budeme platit vic za vsechno co se vozi po silnici od rohliku az po televizi. Ale papirove dane budou vypadat stejne. Jenom nas ta vlada a parlament okradaji o nic jineho jim nejde. A vetsina lidi jim to zere i ty ekologicke kecy o zeleznici. Houbelec ekologie, jenom o to vytriskat z nas vic penez o to tady jde.
RadekH
Re: Ty chytráku.
Problém je, že již dnes je přes padesát procent tiráků čistý transit a podíl transitu má vzrůst až na sedmdesát procent. A to je všechno zboží, které naše obchody ani nezahlédne..
kolemjdouci
jsem rozhodne pro zakaz kamionu v nedeli
Kamiony za chvili zaberou dalnice jen pro sebe.Nepochopim jak je mozne ,ze kamion z Litvy jede ve Spanelsku po dalnici.Proc ten naklad nedaji na vlak? Kdyz clovek spocita kolik je to kilometru,nafty ,poplatky za dalnice,plat ridice,opotrebeni kamionu a pneumatik ,unava...... tak si myslim ze musi prevazet alespon zlato,aby se mu to vyplatilo.
Pavel
Re: jsem rozhodne pro zakaz kamionu v nedeli
Trh rozhoduje o způsobu přepravy a je vidět, že konkurence železnice je bezzubá. Důvod nechápu, ale musí existovat. Pendl údolím Labe zkončil jakmile to Němci přestali dotovat a tak je vidět, že všechny náklady na kamiony nepřevýší železnici.
spaldings
Ať jde celý Šimonovský do hajzlu
tolik škody, co tenhle škrhola napáchal, to snad ani není pravda. Hlavně že se úplatkama plnila stranická pokladna. Jeho pomníkem je nový zákon o silničním provozu.
Cyril
Re: Ať jde celý Šimonovský do hajzlu
Obrázek o Šimonovském jsem si udělal, když v TV slavnostně stříhal pásku při "otevření" dálnice Podděbrady - Chlumec. Následně jsme zjistil, že to není ani správně označené, blbě se hledá napojení na Prahu, otevřenej je jen jeden pruh atd. Toho pacholka bych tam za trest na rok poslal s krumpáčem.
Zdena
Jako ministr dopravy to mohl zařídit - teď je to jen plané gesto jako vše za KDU
To jsou silná slova, když už nebude min.dopravy tak se vytahuje, takhle pracují všichni černokabátníci, těm se nedá vůbec věřit, vždy jen slibují a kecají a začali znova v jiném převleku
Pospichac
Mytne
Udivuje me nizka cena mytneho,kdyz na zeleznici musi dopravci platit 7,60Kc za kilometr.Kde je ekologie??