Sobota 13. dubna 2024, svátek má Aleš
130 let

Lidovky.cz

Skluzavky pod střechou lákají

Česko

BRNO Na Moravě nemá zatím obdobu. A přestože se páska při slavnostním oficiálním otevření stříhala teprve v sobotu, za necelé dva měsíce existence už do haly Bongo zavítaly tři tisícovky dětí a zhruba stejný počet rodičů.

Skluzavky, tobogány, trampolíny, lezecká stěna či trojkolky nebo nafukovací skákadla. Zábava především pro děti od tří do dvanácti let, obvykle se však rádi nechají strhnout i dospívající či rodiče návštěvníků. „Když jsem poprvé viděl projekt haly v dopise, nevěřil jsem, že něco takového u nás může vyrůst a že takový projekt může někdo zrealizovat,“ přiznal starosta městské části Brno-jih Josef Haluza.

Původně provozovatelé Bonga uvažovali o výstavbě nového objektu například v oblasti Ponavy, nakonec se „spokojili“ s nevyužívaným objektem po bývalém supermarketu v Pražákově ulici nedaleko Vídeňské ulice. „Celkové náklady činí asi patnáct milionů korun. Z toho zhruba devět milionů padlo na pořízení atrakcí, zbývající část jsme použili na vybudování potřebného zázemí,“ popsal manažer haly Tomáš Valášek. „Máme ji pronajatou na pět let,“ dodal. Inspiraci pro Bongo si majitelé přivezli ze zahraničí, kde jsou zastřešená indoor centra velmi populární.

Za děti v hale odpovídají rodiče. „Hala není koutek pro odložení dítěte, jako to funguje v některých obchodních centrech,“ zdůraznil Valášek. Celodenní vstupné přes víkend činí pro dítě 179 korun, ve všední den je pak o čtyřicet korun nižší. Rodiče zaplatí od pátku do neděle 119 korun, ve všední den 89 korun.

Nová, v pořadí druhá hala Bongo by měla letos na podzim vyrůst ve Zlíně.

Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání

Regionální mutace| Lidové noviny - Brno

Autor:

Jak dopadl redakční test dětské kosmetiky ATTITUDE?
Jak dopadl redakční test dětské kosmetiky ATTITUDE?

Vybrali jsme tři miminka z naší redakce, aby vyzkoušela některé produkty z řady Baby Leaves oblíbené značky ATTITUDE. Byla s testováním spokojená?...