Diskuze
Prodeje Škody v Číně prudce klesají, naopak v Evropě má úspěch. Proč se česká značka nechytá i na asijském trhu?
Prodejní výsledky automobilky Škoda ukazují na další prudký propad na čínském trhu. Prodeje se tam loni propadly o polovinu na 23 tisíc vozů. To je jen zlomek proti roku 2018, kdy tam Škoda udala na 341 tisíc aut. Pryč jsou dekády, kdy Čína tvořila více než čtvrtinu odbytu škodovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
PP
P20e38t57r 85P75r87u90n31e44r
21. 1. 2024 20:28
Proč se česká značka nechytá ? - protože dobře známí čeští politici cíleně škodili česko-čínským vztahům.
1
2
možnosti
AJ
A30l46o90i11s 39J39a44r87o61š
24. 1. 2024 14:47
Když to padá v Číně, proč to nezkusit na Taj vaně, máme u nás Tajvance , ten tam prodá co se mu zachce!
0
0
možnosti
VM
V87l92a93s77t87a 30M73o60k76r35ý
21. 1. 2024 10:38
Česká značka - v majetku Němců, stejně jako mnoho dalších tradičních značek
1
1
možnosti
MN
M76a97r40t98i43n 82N56e20r43m29u33t
21. 1. 2024 11:43
Tak do ní měli komunisti pořádně investovat a nemusela se jako živá mrtvola prodávat Němcům
1
2
možnosti