Pátek 10. května 2024, svátek má Blažena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Prodeje Škody v Číně prudce klesají, naopak v Evropě má úspěch. Proč se česká značka nechytá i na asijském trhu?

Prodejní výsledky automobilky Škoda ukazují na další prudký propad na čínském trhu. Prodeje se tam loni propadly o polovinu na 23 tisíc vozů. To je jen zlomek proti roku 2018, kdy tam Škoda udala na 341 tisíc aut. Pryč jsou dekády, kdy Čína tvořila více než čtvrtinu odbytu škodovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P20e38t57r 85P75r87u90n31e44r

21. 1. 2024 20:28

Proč se česká značka nechytá ? - protože dobře známí čeští politici cíleně škodili česko-čínským vztahům.

1 2
možnosti
AJ

A30l46o90i11s 39J39a44r87o61š

24. 1. 2024 14:47

Když to padá v Číně, proč to nezkusit na Taj vaně, máme u nás Tajvance , ten tam prodá co se mu zachce!

0 0
možnosti
VM

Česká značka - v majetku Němců, stejně jako mnoho dalších tradičních značek

1 1
možnosti
MN

Tak do ní měli komunisti pořádně investovat a nemusela se jako živá mrtvola prodávat Němcům

1 2
možnosti