Diskuze
Strojvůdce nepřežil srážku vlaků
Děkujeme za pochopení.
Pavel
Což tak,
aby se nad sebou zamyslel šéf tamní drážní inspekce. Neměl by na jeho místě být někdo, kdo umí počítat do více než pěti ? ... jo von za nic nemůže, to selhal lidský faktor. ... a nejsou ty zabzpečovaný nesmysly právě od toho, aby ten lidský faktor nemohl selhat ?!
zombie°°°
ó móres
konečně jsem se v nové době dostatečně zorientoval:
když jsem nepravostě páchal ve starém režimu -
nebyl jsem občan - ale živel;
a v nové době pro svou společenskou nedostatečnost -
nejsem občan - ale lidský faktor.
Kanuk
Nehody na železnicích
Pokud se pamatuji, tak po zavedení elektrických lokomotiv jezdívali na každém stroji dva strojvedoucí, právě z bezpečnostních důvodů. Jak plyne ze zpráv o nedávných havariích, jezdí nyní strojvedoucí jenom jeden. Zřejmě proto, že nějací lunatici chtějí, aby OSOBNÍ železniční doprava vydělávala peníze, když jediná výdělečná složka drah, doprava nákladní, byla nebo v dohledné době bude privatizována.
no jo
Re: Nehody na železnicích
teď čeká na rozkradení zdravoní a pojišťovací systém
Bidlo
Příčiny jsou dvě! Buď je to lidský faktor, anebo nelidský!
Inspekce naší čacké Modré Armády již má skoro jasno! Mezi zasloužilé příslušníky MA patří známý zasloužilý ústecký železničářský rozvědčík a školitel nedávno vyhořelého rozvědčíka Moravy, Karel Bidlo Z ARCHIVU ÚSTECKÉ KRAJSKÉ SPRÁVY STB - ZE SPISU "BIDLO": Žadatel: vojín Karel Bidlo, nar. 1952 Věc: Přihláška do informátorské služby STB. Datum: 7. 11. 1971 "....... Chtěl bych poskytovat informace o mládencích ve vojenské službě nejen tzv. kontrášům i když jsem ještě na vojně, ale dnes bych chtěl poskytovat informace taky vám. Někteří neuvědomělí vojáci si se mnou chtěly vyřizovat účty pomocí najatých násilníků a když na to nesehnaly peníze, tak požadovaly alespoň abich dostal tzv. deku, což je porušením vojenského řádu! Nejsem žádný chudák paskřivec na těle i na duchu a nezplodil mně věčně ožralý syfilitik, níbrž můj soudruh otec je členem KSČ a pomocníkem SNB u nás v Ústí - Střekově. Moje mamka je známá žilinská komunistická aktivistka a ne špinavá smradlavá prostitutka, jak o ní hovoří někteří nepřátelé našeho socialistického zřýzení......" Ústí nad Labem, 26.3.2008 Předkládá: Mgr. Marta S. /počítačový přepis z Bidlova rukopisu je autentický - včetně gramatických chyb/.
Lupus
Pokud
mám informace, od doby kdy dochází ke snižování stavu zaměstnanců, výpravčí v menších stanicích jsou děvečkami pro všechno. Často slouží více hodin než jim předepisuje Dopravní předpis, uklízí v zimě sníh na peronech aj. Jak mají být potom soutředěni na výkon bezchybné práce?
Podivený
Re: Pokud
A n ejen výpravčí. Strojvedoucí jsou na tom stejně, ne-li hůř, co jim přibylo jiných vedlejších výkonů, komplilujících jejich službu. Měl by se některý ozvat, aby tu neklábosili jen ti, co znají dráhu jen z rychlíku
f-prag
takze mame nejmodernejsi korydory za miliardy s minimalnim
s minimalnim provozem.................
a je to presne naopak NEHOD, NESTESTI NA DRAHACH ROSTE !!!!!!!???????
joo to je mozne jenom v Cesku ......... v kocourkove
pankreas
Re: takze mame nejmodernejsi korydory za miliardy s minimal
Co? Jaky nejmensi provoz? Co to pisete, vdyt to nema hlavu ani patu.
Surfer
Vlakové neštěstí
Mě by jen zajímalo, jak je trať zajištěna ze strany Sdělovací a zabezpečovací distance?
jožin
Re: Vlakové neštěstí
tak co se ted děje na draze,tedle bordel to si konska spřežka nepamatuje.
mmf
Železniční bezpečnostní systém je v pořádku
Tak se dušovali byrokrati z Českých drah v televizním pořadu ve čtvrtek večer , který moderuje Jílková .
Změna tohoto pořadu v tom , že bylo ze studia vymeteno publikum v České Televizi nepřekvapuje , protože je výrazem cenzurování názorů lidí NEPŘIZVANÝCH K MIKROFONU . Na straně druhé , částečně zvyšuje odbornou úroveň , protože klaka modráckých provokatérů a tleskačů , kteří ovládali studio , když tam byl cikrt nebo julínek , to nebylo ani k poslechu , ani ke koukání .
Lidé v pořadu , kde základem diskuze byla tragická smrt strojvůdce v Moravanech , slyšeli od zodpovědných byrokratů samá ujištění , že zabezpečovací zařízení na drahách ( za několik miliard kč) je zcela v perfektním stavu a že na Dráze jsou všichni bezpeční...... KUK , A ONA DALŠÍ HAVARIE A DALŠÍ MRTVÝ STROJVŮDCE Bezpečnostní zařízení , kterému se bez příčiny ztrácejí CELÉ VLAKY Z MONITORŮ BEZE STOPY - TO JE ČESKÁ SODA JAKO NOHA A byrokrati zase najdou zdůvodnění , proč je vše v pořádku a MRTVÝ strojvůdce si za vše může sám ---- Kdy konečně napadne zaměstnance drah vstoupit do časově neomezené stávky , aby kretény na ministerstvu dopravy , českých drahách a inspekci drah donutli k tomu , že věci VYŠETŘÍ A OKAMŽITĚ SPRAVÍ - COPAK ZA TOHOTO STAVU SI MŮŽE BÝT ČLOVĚK JISTÝ , ŽE VYLEZE Z VLAKU ŽIVÝ A ŽE VŮBEC NĚKDY NĚKAM DOJEDE VČAS ???
ps.: I MODRÉ PRASE Z ODSS , ŘÍMAN , ZDE ZA SEBOU ZANECHAL SVOU STOPU I ČÁST OSOBNÍ VINY NA TOMTO ŠÍLENÉM STAVU
no jo
honil si péro
no a v takovéto chvíli pochopitelně nesledoval trasu před sebou, ale nejmenovaný pornáč s ohanbím sličné děvy, že