Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Strojvůdce si mohl před tragédií číst

Ministerstvo dopravy uvedlo, že nehodu v Moravanech na Pardubicku mohl částečně zavinit i strojvedoucí vlaku, který při neštěstí zahynul. Uvedla to televize Nova s odvoláním na rozhovor mluvčího ministerstva dopravy Karla Hanzelky pro televizi JOJ.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

strojmistr pavel

2. 1. 2009 19:22
hajzelka

Hanzeka nikdy nejel na žádné lokomotivě,protože by ho tam s těma7 dioptriema  ani nepustili.Ten by si nemusel ani číst a prd by viděl.(Y)

0 0
možnosti

Huhahe

21. 10. 2008 14:12
huhahe

Kolben & Daněk + Bidlo - Hosanci vyndejte hlavu z pr**** nebo kde ji mate a pouzijte moze. DI na firu nic nema = je cistej. Myslite si taky ze kdyz v masine zatahnete za rychlobrzdu ze to zacne hned stavej jak auto? na petniku rovnou? To chvilku trva nez to nabehne. Navic pokud jel na zelenou mohl se jen trochu koknout do rozkazu a jestli slysel na posledni chvili raiostanici a videl navesti stuj tak akroat staci lzatahnout za rychlobrzdu a hura do strojovny, a po otevreteni dveri se ztraci ucnek EDB, ale to jiste vite, takze chvilku mohl pockat a zapasit treba se skvelym plombovanim dveri a pak uz ho nasli jen na nich.

Je to od vas opravdu rozumne na mrtvyho kterej, kdyz ho nasli na dverich tak urcite vedel v jakych srackach je, hazet spinu? Ste vubec normalni, divim se z jeste nepodali na MD TO.

0 0
možnosti

Bidlo

21. 10. 2008 15:28
Re: huhahe

Ale no tak, zkuste opustit profesní arénu a podívat se na věc z nadhledu. Z časového rozboru celkem jasně vyplývá, na co strojvedoucí čas měl a co všechno neučinil.

0 0
možnosti

Jindra

21. 10. 2008 12:07
Jindra

Prý si četl volební program ČSSD.

0 0
možnosti

STARIK

21. 10. 2008 10:42
NASE

KRAVA STRACENA MELA NA KRKU ZVONECEK ABY SE NESTRATILA. FUNGOVALO TO STOPROCENTNE . ACKOLIV JI NIKDO NEVIDEL KAZDY VEDEL ,ZE JE NEDALEKO. JAK TO NA DRAZE VEDOU ,KDYZ JIM ZMIZI VLAK A KOLIK JICH ZMIZELO NEPOZOROVANE DO SROTU.;-DRv

0 0
možnosti

Hamburg

21. 10. 2008 10:40
Zase krypl!!

To snad neni pravda !  Ten Hajzelka je nechutna hyjena !!!Rv

0 0
možnosti

Pivo

21. 10. 2008 10:25
podvrh

Teda jak si někdo můžu něco takovýho napsta ty jo zase se to hodí na chudáka mrtvýho strojvedoucího je mi z Vás na blití!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

0 0
možnosti

zj

21. 10. 2008 10:18
SENATORI A JEJICH POHLED NA RADAR

To je neuveritelna arogance!!! Uz at zmizi do teplaku...

SENATORI A JEJICH POHLED NA RADAR

http://senat2008.euweb.cz/

Pratele, pomozte rozsirit tuto stranku... At ma kazdy ty informace, ktere osobne potrebuje...

0 0
možnosti

Honza

21. 10. 2008 10:06
To snad je trochu moc, ne?

Ano, mohl také onanovat, případně na koberečku vzývat Alláha. To je asi to, co podle mínění tiskového žvanila strojvůdci obvykle kolem páté hodiny ranní obvykle dělávají. Citát ze Švejka: Ježíšikriste, to je blb!

0 0
možnosti

Roman

21. 10. 2008 10:41
Re: To snad je trochu moc, ne?

To co jste popsal, dělávají kolem páté hodiny ráno nejen strojvedoucí, ale i piloti dopravních letadal, dispečeři, operátoři jaderných elektráren atd....Na svém místě v tu dobu jsou pouze uředníci z ministerstva dopravy.

0 0
možnosti

Pavel

21. 10. 2008 10:05
Zabezpečovací zařízení,

které "vidí" vlak přijíždět a když tento vjede na vrstvu písku,tak to "vyhodnotí" tak,že patrně zmizel v povětří je přinejmenším zvláštní.Normální by jistě bylo chybové hlášení.Který softwareový genius to vymyslel?

Také by mne zajímalo,jak se dokonale pískem izolované elektrické lokomotivy posléze dostanou z nádraží...

0 0
možnosti

Bidlo

21. 10. 2008 10:09
Re: Zabezpečovací zařízení,

Pavlíku, princip zjišťování volnosti koleje pomocí elektrického zkratování kolejnic nápravou se používá přes sto let. To s nějakou softwarovou genialitou fakt nemá nic společného.

0 0
možnosti

Roman

21. 10. 2008 9:53
Mluvčí ministerstva dopravy

Jezdil jsem jako strojvedoucí  šest let a troufnu si říct, že vím co tato práce obnáší. Takovou hloupost může vypustit z pusy pouze člověk, který v životě nebyl na stanovišti strojvedoucího, nebo se svezl maximálně za ideálních denních podmínek na vzorovém úseku, jako přebytečná zátěž na lokomotivě. O jízdě za snížených rozhledových poměrů ten člověk netuší asi vůbec nic. O to smutnější je, že je to mluvčí ministerstva dopravy.

0 0
možnosti

Bidlo

21. 10. 2008 9:58
Re: Mluvčí ministerstva dopravy

Strojvedoucí, který nereaguje na radiostanici ani na návěst "stůj, zastavte všemi prostředky" dávanou ze dvou různých míst asi výkonu služby mnoho pozornosti nevěnoval.

0 0
možnosti