Diskuze
Strojvůdce si mohl před tragédií číst
Děkujeme za pochopení.
strojmistr pavel
hajzelka
Hanzeka nikdy nejel na žádné lokomotivě,protože by ho tam s těma7 dioptriema ani nepustili.Ten by si nemusel ani číst a prd by viděl.
Huhahe
huhahe
Kolben & Daněk + Bidlo - Hosanci vyndejte hlavu z pr**** nebo kde ji mate a pouzijte moze. DI na firu nic nema = je cistej. Myslite si taky ze kdyz v masine zatahnete za rychlobrzdu ze to zacne hned stavej jak auto? na petniku rovnou? To chvilku trva nez to nabehne. Navic pokud jel na zelenou mohl se jen trochu koknout do rozkazu a jestli slysel na posledni chvili raiostanici a videl navesti stuj tak akroat staci lzatahnout za rychlobrzdu a hura do strojovny, a po otevreteni dveri se ztraci ucnek EDB, ale to jiste vite, takze chvilku mohl pockat a zapasit treba se skvelym plombovanim dveri a pak uz ho nasli jen na nich.
Je to od vas opravdu rozumne na mrtvyho kterej, kdyz ho nasli na dverich tak urcite vedel v jakych srackach je, hazet spinu? Ste vubec normalni, divim se z jeste nepodali na MD TO.
Bidlo
Re: huhahe
Ale no tak, zkuste opustit profesní arénu a podívat se na věc z nadhledu. Z časového rozboru celkem jasně vyplývá, na co strojvedoucí čas měl a co všechno neučinil.
STARIK
NASE
KRAVA STRACENA MELA NA KRKU ZVONECEK ABY SE NESTRATILA. FUNGOVALO TO STOPROCENTNE . ACKOLIV JI NIKDO NEVIDEL KAZDY VEDEL ,ZE JE NEDALEKO. JAK TO NA DRAZE VEDOU ,KDYZ JIM ZMIZI VLAK A KOLIK JICH ZMIZELO NEPOZOROVANE DO SROTU.
Hamburg
Zase krypl!!
To snad neni pravda ! Ten Hajzelka je nechutna hyjena !!!
Pivo
podvrh
Teda jak si někdo můžu něco takovýho napsta ty jo zase se to hodí na chudáka mrtvýho strojvedoucího je mi z Vás na blití!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
zj
SENATORI A JEJICH POHLED NA RADAR
To je neuveritelna arogance!!! Uz at zmizi do teplaku...
SENATORI A JEJICH POHLED NA RADAR
Pratele, pomozte rozsirit tuto stranku... At ma kazdy ty informace, ktere osobne potrebuje...
Honza
To snad je trochu moc, ne?
Ano, mohl také onanovat, případně na koberečku vzývat Alláha. To je asi to, co podle mínění tiskového žvanila strojvůdci obvykle kolem páté hodiny ranní obvykle dělávají. Citát ze Švejka: Ježíšikriste, to je blb!
Roman
Re: To snad je trochu moc, ne?
To co jste popsal, dělávají kolem páté hodiny ráno nejen strojvedoucí, ale i piloti dopravních letadal, dispečeři, operátoři jaderných elektráren atd....Na svém místě v tu dobu jsou pouze uředníci z ministerstva dopravy.
Pavel
Zabezpečovací zařízení,
které "vidí" vlak přijíždět a když tento vjede na vrstvu písku,tak to "vyhodnotí" tak,že patrně zmizel v povětří je přinejmenším zvláštní.Normální by jistě bylo chybové hlášení.Který softwareový genius to vymyslel?
Také by mne zajímalo,jak se dokonale pískem izolované elektrické lokomotivy posléze dostanou z nádraží...
Bidlo
Re: Zabezpečovací zařízení,
Pavlíku, princip zjišťování volnosti koleje pomocí elektrického zkratování kolejnic nápravou se používá přes sto let. To s nějakou softwarovou genialitou fakt nemá nic společného.
Roman
Mluvčí ministerstva dopravy
Jezdil jsem jako strojvedoucí šest let a troufnu si říct, že vím co tato práce obnáší. Takovou hloupost může vypustit z pusy pouze člověk, který v životě nebyl na stanovišti strojvedoucího, nebo se svezl maximálně za ideálních denních podmínek na vzorovém úseku, jako přebytečná zátěž na lokomotivě. O jízdě za snížených rozhledových poměrů ten člověk netuší asi vůbec nic. O to smutnější je, že je to mluvčí ministerstva dopravy.
Bidlo
Re: Mluvčí ministerstva dopravy
Strojvedoucí, který nereaguje na radiostanici ani na návěst "stůj, zastavte všemi prostředky" dávanou ze dvou různých míst asi výkonu služby mnoho pozornosti nevěnoval.