náhledy
Pracovalo se nepřetržitě ve dvou směnách.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Práce v tunelu metra je podle ředitele závodu Stavby Západ společnosti Swietelsky Rail CZ Tomáše Valíka náročná, nelze moc porovnat s prací na běžné železnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Při výměně pražců pracovaly nepřetržitě dvě směny.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Rekonstrukce na trase C.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Oprava byla náročná, údajně se nedá srovnat s prací na normálních kolejích.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dělník v tunelu metra během oprav.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Stanice metra Pankrác během oprav.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dělníci během výměny pražců.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Výměna dřevěných pražců za betonové.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Při této ukončené výluce čelila stanice Pražského povstání velkému náporu cestujících.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V říjnu čeká firmu mezi stanicemi Vyšehrad a Pražského povstání to samé, jen pražců bude méně, takže i čas výluky kratší.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Vyměňované dřevěné pražce jsou původní ze 70. let, kdy se metro stavělo.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Společnost Swietelsky Rail CZ ve sdružení s firmou Edikt pro pražský dopravní podnik zajišťuje výměnu pražců na třech úsecích metra.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V pražském metru v neděli nad ránem skončila výměna 506 dřevěných pražců za betonové.
Autor: Petr Topič, MAFRA