Proti chování reprezentantů se okamžitě ozvali vlivní sponzoři, kteří vůbec poprvé Českomoravskému fotbalovému svazu pohrozili možným ukončením spolupráce.
„Vyjádřili jsme nesouhlas. Tato událost by mohla ohrozit naši budoucí spolupráci, protože může poškodit jméno České spořitelny,“ přiznal marketingový ředitel banky a jednoho z pěti hlavních sponzorů národního týmu Tomáš Kolář.
Pokud svaz příští týden ve středu, kdy se situací uvnitř reprezentace bude zabývat, nezareaguje dostatečně důrazně, mohl by se dostat do prekérní situace. Podle odhadů LN dostává reprezentace od sponzorů ročně až 150 milionů korun a úbytek marketingových příjmů by byl tvrdou ranou. Zvlášť při neúčasti na světovém šampionátu.
„Chceme své jméno s fotbalem dál spojovat, ale pouze v případě, že se obdobné jednání nestane obecně akceptovatelnou normou,“ přidala se Veronika Jakubcová ze společnosti Hyundai.
Více čtěte na straně 18