Vláda prezentuje své úspěchy kampaní za 2,5 milionu korun. Levné, hodnotí odborník

Premium

Tisková konference premiéra Petra Fialy (ODS) a ministra pro evropské záležitosti Mikuláše Beka (STAN) ke zhodnocení českého předsednictví v Radě EU. (3. ledna 2022) | foto: Topič PetrMAFRA

  18:23
Koalice Spolu s Piráty a Starosty v lednu zahájila reklamní kampaň Zvládli jsme to společně. Na plakátech a internetových stránkách zhodnocuje první rok vlády. Mluví se v ní o energetické krizi nebo uprchlících z Ukrajiny.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Česká vláda se pustila do kampaně Zvládli jsme to společně. Odstartovala začátkem roku a potrvá až do konce ledna. Narazit na vládní slogany je možné citylightech ve městech i na internetu.

„Jedná se o 178 reklamních vitrín umístěných u obchodních center, na nádražích a v metru. Dále probíhá kampaň v online prostředí, kde je nakoupeno 40 milionů míst pro slogany vlády,“ informovala server Lidovky.cz mluvčí Vlády ČR Vanesa Šandová. Od poloviny prosince můžete najít grafiky také na sociálních sítích ministerstev, Úřadu vlády a členů vlády.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Chystáte výbavičku nebo sháníte hračky? FOR KIDS vám usnadní výběr
Chystáte výbavičku nebo sháníte hračky? FOR KIDS vám usnadní výběr

Letňanský veletrh, zaměřený na budoucí maminky a rodiny s dětmi, přivítá v půlce dubna oblíbené vystavovatele a zároveň představí zcela nové značky...