Děkujeme za pochopení.
Učitel
Průměrnost a podprůměrnost
Ahtorovi článku nevadí, že jsou školy průměrné nebo podprůměrné, co na tom že školy budou produkovat s prominutím debily, že pane Čermák. Vy si najdete pro svoje děti dobrou školu. No asi žijete v Praze, kde je škol hodně a lze si vybírat (ale jak dlouho), no a zbytek republiky je vidlákov, na ně se můžeme ......
Václav Semerád
Vám to nevadí?
Autorovi zřejmě nevadí, když budou některé školy učit-neučit, ať si takové školy vybere, kdo chce. Pane autore, odkdy si můžeme školy pro své děti vybírat? Možná (bývalá) ministryně školství může dát své dítě do francouzské školy (zřejmě dobře ví, kam ty české půjdou...), ale drtivá většina lidí v Česku si školu pro děti vybírat prostě nemůže! Taky jde o to, jak daleko by je museli denně vozit! Pane Autore, vraťte se už konečně z Marsu na Zem!
Petr S.
Autorovi článku zřejmě vzdělání schází,
proč by se jinak podobných výzev bál?
David
To je tedy kus.
Pane Čermáku, předvedl jste se, jako pyšný a hloupý ignorant.
Pavel
Pýcha a nesoudnost (pokrač.)
Je to snad ideologie, která přiměla pravicového nevzdělance Topolánka ke stejným blábolům levicového opilce Zemana o pověstné novinářské žumpě? Je příznačné, že dnešní veřejnost to bere na vědomí s lhostejnou stotožněností a novinářští šmoulové si šmoulí dál ve svých bulvárech, k jasnějšímu vymezení nemají odvahu.
Přípodotknutí: - tak Staníku, to je nejhorší, co jsem od tebe slyšel, máš padáka, - kdo to neumí, ten učí (i vy, Čermáku),
- proti hlouposti se musí bojovat, i když se nedá vyhrát.
Tak jen piš, barde, ... on ti to vždycky někdo zaplatí.
Pavel
Pýcha a nesoudnost
Jako provokace dobré, ale jinak ? Není zřejmé, jaká byla hodnota úhlu; tedy jestli se p. Čermák díval ze své nebetyčné výšky a nedohlédl, nebo z úhlu žabího (třeba po požití), a také nedohlédl. Autoři jakési výzvy (o čem, to vám tady přežvýkám) jsou nějací břídilové (přece se s nimi stýkám), tak nám p.Čermák napsal, co ho napadlo. A jak lehce jsme přešli od vzdělávání k hlouposti. Tu si vzít nedáme. Pro doplnění.
P. Čermák zná sice nějakého kutila z garáží (Gates), ale nepřipomene množství chytráků v tuzemsku, kteří se chopili nedozírných možností - předpoklad vzdělání tu dokonale absentoval.
P.Čermák ani zde, ani ve svých analýzách opomíjí právě novinářskou profesi, kde vzdělání je snad to poslední, co se tam vyžaduje (mnohý-á se s tím chlubí) a denně nám to předvádí.
Pokrač.
Michal
..právě nedovzdělaný cítí potřebu nápravy, faktorů je ovšem více, nejen 50let komunismu založenému na
vlivu tupých a podlézavých budižkničemů a jejich tradice která dosud pilně v školství bují
tragičtější je absence rozvoje osobnosti a jejích kvalit a možností v předškolním věku, tedy málo sourozenců v rodině vlastní a v blízkém intimním okolí...stres ve školce to spíše jen zhoprší, kreativitu blokuje
nedostatek všeobecného vzdělání je smutný zejména v produkci našeho pana prezidenta na témata komunisty nevyučovaná, odtud i veřejné nejen mediální kampaně proti tradičním hodnotám a institutech souvisejících, svět žasne, jak může být někdo tak tupý a omezený(např.spirituální život je tolerován spíše ve formě doby kamenné, s šamany a kouzelníky spíše, než s podporou univerzitní specializované fakulty)
V
kritika podpisovatelu
logika pana Cermaka ponekud kulha, proc by jen premiantum melo byt zahodno rici, ze vzdelani za jejich casu bylo lepsi?
prece clovek muze byt schopny takovou vec posoudit, i kdyz treba sam dobre vi, ze on osobne toho moc z tehdejsiho systemu nepobral, na tom prece neni nic nepatricneho
pysnost a nesoudnost - takove ohodnoceni jen vypovida o panu Cermakovi samem a neni to lichotive
cely ten clanek mi pripada hnan zavisti maleho cloveka, potrebou zastekat si, kousnout si, pod rouskou liberalniho pristupu k zivotu
vzdelani i jeste za komunistu bylo lepsi, protoze ve skolstvi dozivalo jiste dedictvi predkomunisticke ery a zkostnantely komunismus do toho vse jen primichal par nepodstatnych predmetu a do zakladu uciva se moc nemichal, navic rec byla napriklad o ovladani vice jazyku a to byla rec o predkomunistkem vzdelavacim systemu, neslo tedy jen a pouze o komunistickou eru
soude podle mych rodicu a toho co jsem o te ere slysel, myslim ze jim mam co zavidet i ve srovnani tech skol a ucitelu, ktere jsme mel za komunismu o dnesku uz vubec nemluve V
Olda
"odpovědnost za svět a společnost"
Myslím že diskutovat lze o všem, a pohled se může lišit generačně, obecným zaměřením člověka nebo podle úrovně vlastního vzdělání. S názory pana Čermáka většinou nemám problém nebo jsou mi dokonce blízké. V článku jsem však dnes narazil na něco, co mi téměř vyrazilo dech.
Cituji přesně: "Zdá se mi směšné cítit odpovědnost za svět a společnost."
Opakovaně jsem četl celý článek tak, abych vyloučil vytržení této věty ze souvislostí ale asi se nemýlím. Snažím se tedy alespoň pro sebe zjemnit autorův pohled na svět, a společnost kolem, odkazem na právo mít vyhraněné stanovisko při diskusi. Moc mi to však nejde. Je-li to skutečně autorův silný názor pak je jedno, jestli je jeho vzdělání dobré nebo ne, a ztotožní-li se s ním většina společnosti, sklidíme tak jako tak.
Velmi bych ocenil autorovu odpúověď.
PS: předpokládám, že mé problémy s interpunkčními znaménky, nezastřely podstatu příspěvku.
Michal
sirotek, bratr potracených,parchant,..ODPOVÍDÁ JEN ZA SEBE SAMA, nemá výbavu pro sociální život, snadno
opotřebenou manželku vymění za mladší, třeba jen, když to zroivna sedne do politické kampaně oslovující mladou generaci