Diskuze
Ze smrti dělníků se zodpoví řidič fabie
Děkujeme za pochopení.
mmf
zkuste popřemýšlet , proč u každé druhé mrtvoly na silnici
asistují aktivně , nebo pasivně longvehikly , tedy kamiony , kamiony a zase kamiony .
V kombinaci se špatnými řidiči nových osobních ,ale slabých nevýkonných aut vzniká směsice , na kterou se umírá už při pohledu z velké dálky . Právě kamiony jsou trrvalou překážkou plynulosti provozu na každé silnici a za všech okolností . Jestli se nevyhází aspoň polovina kamionů ze silnic , nikdy neklesne počet těžkých havárií se smrtelnými následky , o to hůř , že se ty přetížené šráky čím dál častěji začínají srážet i mezi sebou .
KONCENTRACE KAMIONOVÉ DOPRAVY CELOEVROPSKY LIKVIDUJE BEZPEČNOST LIDÍ ZA VOLANTEM , ROZBÍJÍ PŘETÍŽENÝMI NÁPRAVAMI SILNICE NA DRANC A ŘIDIČI , VĚDOMI SI , JAK JSOU VYSOKO NAD SILNICÍ MAJÍ POCIT , ŽE SE JIM NIC NESTANE I KDYŽ POD NIMI SKONČÍ TŘI OSOBÁKY . ROZMĚRY KAMIONŮ A JEJICH DÝCHAVIČNOST V PROVOZU , TO JSOU HLAVNÍ PŘÍČINY TRAGEDIÍ . SILNICE ANI DÁLNICE NA TYTO POJÍZDNÁ JATKA NEBYLY DIMENZOVÁNY A NELZE JE TĚMTO DOPRAVNÍM KRAVÁM PÚŘIZPŮSOBIT , PŘIZPŮSOBIT SE MUSÍ KAMIONY JAK SVOU PŘÍLIŠNOU VELIKOSTÍ , TAK SVÝM POČTEM. POLOVINA JE JICH DENNĚ NA SILNICÍCH ZBYTEČNĚ . KVŮLI SMRDLAVÝM PENĚZŮM NĚJAKÝCH SPEKULANTŮ .....
ďArtagnan
Re: zkuste popřemýšlet , proč u každé druhé mrtvoly na silni
Zkus zase ty popřemýšlet proč jsou naše silnice od těch kamionů nadranc. Je to jejich kvalitou, ničím jiným. U nás když se odfrézuje živičný povrch vozovky tak se ta odfrézovaná živičná směs obohatí o asfalt a beton a použije se znova. Čili se šetří tam kde se šetřit nemá. Proč na příklad v SRN, Francii, Itálii a dalších západoevropských zemích mají silnice jako mlat a co tam projede kamiónů snad ani nemusím psát. Je to samozřejmě kvalitou vozovky a jejího povrchu. A pro všechny, kteří kamioňáky kritizují jen tolik. Když jim šéf řekne, že náklad musí být na místě tehdy a tehdy tak se vůbec nedivím, že to v mnoha případech končí bouračkami. Šoféři jsou nevyspalí a utahaní a hlavně se bojí, aby nepřišli o práci. Takže je nutné to brát i z tohoto hlediska. Já osobně kamiony mám moc rád a jejich šoférů si vážím. Zkuste si udělat kamionem jednu štreku, dejme tomu do Španělska a uvidíte, že to není žádný med. Holt když se najde takovýhle machýrek se sockovou Fábkou tak není divu, že to vždy dopadne tak jako v tomto případě. Když vidím, že na to nemám ten kamion předjet tak zabrzdím a zařadím se zpátky za něj. Takhle zbytečně vyhaslo osum lidských životů. I když to byli Cikáni, ale slušní Cikáni, kteří měli dokonce svojí firmu a lidé si je chválili jak jsem četl v jiných DF. Kdyby byli všichni Cikáni takoví jako tihle, to by bylo moc fajn. Jenomže takových je jenom snad 10%.
mmf
kdopak asi kopil tu fabii smrkáčovi
který si potřeboval dokazovat , jak mu to šlape ( těchto širónů se škodovkami právě toho typu , ktreou způsobil ten masakr je na silnicích nepočítaně ). Měl by dostat 20 let natvrdo a samozřejmě doživotní zákaz řízení o koleček na hnůj , natož auta .
killy
Ten nadpis článku je prozatím jen...
.."účet bez hostinskýho". Nic víc.....
Rudla
alkohol
Řidič škodovky ani kamionu nepili před jízdou alkohol. O řidiči mikrobusu ani slovo, asi je to tajné.
Petr Benes
Tak to jsem zvedavy kolik ten zavodnik
1.2 HTP dostane. Podobne typky potkavam kazdy den.
Ford
No nevim
Při předjíždění trefit protijedoucí auto bokem.... hmmmm. Podle nákresů to spíš vypadalo, že to vyneslo transit ze zatačky a bokem se ťukli.
Praotec
Re: No nevim
To je mozne jenom v NESCHOPAKOVU ,ale jinak to dava smysl to otreni. Zajimavy jeden zazitek me jizdy na dalnici v CZ ,cesky ridic nas predjizdel v levo( my v levem pruhu) a otiral si spinu na aute o krovi a pomalu na druhe strane auta on nas jedoucich.Jenom tam.....
Moje Vysokoblahorodí
Kaskadér!
Zaměstnávat lidi, kteří vyšli s bídou ze 7. třídy ZŠ je opravdu dost riskantní podnik. Řemeslník (obzvláště zedník a instalatér) do domu, hůl do ruky. Podnikatele vyhlašuji kaskadérem roku.
Podnikatel
Především!
Především je za nehodu zodpovědný nenasytný majitel firmy, který poslal své zaměstnance na jistou smrt. Copak někdo zaměstnvá 64 letého muže, který si už měl dávno užívat zaslouženého důchodu. Kolik pak platil pan majitel svým zaměstnancům, že museli makat i na noční. Pokud jsem chtěl nebo chci po svých lidech, aby byl splněn nějaký hořící termín zakázky, tak si je přivezu a odvezu na akci sám a dělám s nimi. Tenhle podnikatel zřejmě zastává heslo "ručičky nebojte". Bývalý melouchář, nyní podnikatel mi může akorát tak víte co!!!
barbaba
Re: Především!
Naprosto souhlasim, podle me si tam mel majitel firmy zajet sam a vsechno udelat. Zamestnancum by mel pote jen poslat jejich plat. Chtit po zamestnancich aby pracovali muze chtit jen asocialni kapitalisticka svine.
SVINĚ
Dělníci a Rolníci a jiná komoušská verbež
Atˇ vychcípají dělníci a vezmou sebou i rolníky je to komunistická verbež ani se nebyli schopni vyučit jako pořádný řemeslník.!!!!!!!!!