Úterý 28. května 2024, svátek má Vilém
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ze smrti dělníků se zodpoví řidič fabie

Až deset let za mřížemi hrozí řidiči Škody Fabie Combi, který se 13. února u Panenského Týnce na Lounsku střetl s mikrobusem, v němž při nehodě zahynulo osm lidí. Vyšetřovatel již zahájil trestní stíhání jednačtyřicetiletého muže, kterého mohou odsoudit za ublížení na zdraví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mmf

10. 3. 2008 23:29
zkuste popřemýšlet , proč u každé druhé mrtvoly na silnici

asistují aktivně , nebo pasivně longvehikly , tedy kamiony , kamiony  a zase kamiony .

V kombinaci se špatnými řidiči nových osobních ,ale slabých nevýkonných aut vzniká směsice , na kterou se umírá už při pohledu z velké dálky . Právě kamiony jsou trrvalou překážkou plynulosti provozu na každé silnici a za všech okolností . Jestli se nevyhází aspoň polovina kamionů ze silnic , nikdy neklesne počet těžkých havárií se smrtelnými následky , o to hůř , že se ty přetížené šráky čím dál častěji začínají srážet i mezi sebou .

KONCENTRACE KAMIONOVÉ DOPRAVY CELOEVROPSKY LIKVIDUJE BEZPEČNOST LIDÍ ZA VOLANTEM , ROZBÍJÍ PŘETÍŽENÝMI NÁPRAVAMI SILNICE NA DRANC A  ŘIDIČI , VĚDOMI SI , JAK JSOU VYSOKO NAD  SILNICÍ MAJÍ POCIT , ŽE SE JIM NIC NESTANE I KDYŽ POD NIMI SKONČÍ TŘI OSOBÁKY . ROZMĚRY KAMIONŮ A JEJICH DÝCHAVIČNOST V PROVOZU , TO JSOU HLAVNÍ PŘÍČINY TRAGEDIÍ  . SILNICE ANI DÁLNICE NA TYTO POJÍZDNÁ JATKA NEBYLY DIMENZOVÁNY A NELZE JE TĚMTO DOPRAVNÍM KRAVÁM PÚŘIZPŮSOBIT , PŘIZPŮSOBIT SE MUSÍ KAMIONY  JAK SVOU PŘÍLIŠNOU VELIKOSTÍ , TAK SVÝM POČTEM. POLOVINA JE JICH  DENNĚ NA SILNICÍCH ZBYTEČNĚ . KVŮLI SMRDLAVÝM PENĚZŮM NĚJAKÝCH SPEKULANTŮ .....

0 0
možnosti

ďArtagnan

11. 3. 2008 8:29
Re: zkuste popřemýšlet , proč u každé druhé mrtvoly na silni

Zkus zase ty popřemýšlet proč jsou naše silnice od těch kamionů nadranc. Je to jejich kvalitou, ničím jiným.  U nás když se odfrézuje živičný povrch vozovky tak se ta odfrézovaná živičná směs obohatí o asfalt a beton a použije se znova. Čili se šetří tam kde se šetřit nemá. Proč na příklad v SRN, Francii, Itálii a dalších západoevropských zemích mají silnice jako mlat a co tam projede kamiónů snad ani nemusím psát. Je to samozřejmě kvalitou vozovky a jejího povrchu. A pro všechny, kteří kamioňáky kritizují jen tolik. Když jim šéf řekne, že náklad musí být na místě tehdy a tehdy tak se vůbec nedivím, že to v mnoha případech končí bouračkami. Šoféři jsou nevyspalí a utahaní a hlavně se bojí, aby nepřišli o práci. Takže je nutné to brát i z tohoto hlediska. Já osobně kamiony mám moc rád a jejich šoférů si vážím. Zkuste si udělat kamionem jednu štreku, dejme tomu do Španělska a uvidíte, že to není žádný med. Holt když se najde takovýhle machýrek se sockovou Fábkou tak není divu, že to vždy dopadne tak jako v tomto případě. Když vidím, že na to nemám ten kamion předjet tak zabrzdím a zařadím se zpátky za něj. Takhle zbytečně vyhaslo osum lidských životů. I když to byli Cikáni, ale slušní Cikáni, kteří měli dokonce svojí firmu a lidé si je chválili jak jsem četl v jiných DF. Kdyby byli všichni Cikáni takoví jako tihle, to by bylo moc fajn. Jenomže takových je jenom snad 10%.

0 0
možnosti

mmf

10. 3. 2008 22:57
kdopak asi kopil tu fabii smrkáčovi

který si potřeboval dokazovat , jak mu to šlape ( těchto širónů se škodovkami právě toho typu , ktreou způsobil  ten masakr je na silnicích nepočítaně ). Měl by dostat   20  let natvrdo a samozřejmě doživotní zákaz řízení o koleček na hnůj , natož auta .RvRvRv

0 0
možnosti

killy

10. 3. 2008 19:11
Ten nadpis článku je prozatím jen...

.."účet bez hostinskýho". Nic víc.....

0 0
možnosti

Rudla

10. 3. 2008 16:57
alkohol

Řidič škodovky ani kamionu nepili před jízdou alkohol. O řidiči mikrobusu ani slovo, asi je to tajné.

0 0
možnosti

Petr Benes

10. 3. 2008 15:29
Tak to jsem zvedavy kolik ten zavodnik

1.2 HTP dostane. Podobne typky potkavam kazdy den.;-€

0 0
možnosti

Ford

10. 3. 2008 13:25
No nevim

Při předjíždění trefit protijedoucí auto bokem.... hmmmm.  Podle nákresů to spíš vypadalo, že to vyneslo transit ze zatačky a bokem se ťukli.

0 0
možnosti

Praotec

10. 3. 2008 14:08
Re: No nevim

To je mozne jenom v NESCHOPAKOVU ,ale jinak to dava smysl to otreni. Zajimavy jeden zazitek me jizdy na dalnici v CZ ,cesky ridic nas predjizdel v levo( my v levem pruhu) a otiral si spinu na aute o krovi a pomalu na druhe strane auta on nas jedoucich.Jenom tam.....(Y)>-(Y)

0 0
možnosti

Moje Vysokoblahorodí

10. 3. 2008 13:13
Kaskadér!

Zaměstnávat lidi, kteří vyšli s bídou ze 7. třídy ZŠ je opravdu dost riskantní podnik. Řemeslník (obzvláště zedník a instalatér) do domu, hůl do ruky.  Podnikatele vyhlašuji kaskadérem roku.

0 0
možnosti

Podnikatel

10. 3. 2008 12:48
Především!

Především je za nehodu zodpovědný nenasytný majitel firmy, který poslal své zaměstnance na jistou smrt. Copak někdo zaměstnvá 64 letého muže, který si už měl dávno  užívat zaslouženého důchodu. Kolik pak platil pan majitel svým zaměstnancům, že museli makat i na noční. Pokud jsem chtěl nebo chci po svých lidech, aby byl splněn nějaký hořící termín zakázky, tak si je přivezu a odvezu na akci sám a dělám s nimi. Tenhle podnikatel zřejmě zastává heslo "ručičky nebojte". Bývalý melouchář, nyní podnikatel mi může akorát tak víte co!!!

0 0
možnosti

barbaba

10. 3. 2008 13:02
Re: Především!

Naprosto souhlasim, podle me si tam mel majitel firmy zajet sam a vsechno udelat. Zamestnancum by mel pote jen poslat jejich plat. Chtit po zamestnancich aby pracovali muze chtit jen asocialni kapitalisticka svine.

0 0
možnosti

SVINĚ

10. 3. 2008 12:46
Dělníci a Rolníci a jiná komoušská verbež

Atˇ  vychcípají dělníci a vezmou sebou i rolníky je to komunistická verbež ani se nebyli schopni vyučit jako pořádný řemeslník.!!!!!!!!!

0 0
možnosti

SVINĚ

10. 3. 2008 12:44
Dělníci a rolníci

0 0
možnosti