Spojením obou firem vzniká ústav s přibližně milionem klientů a bilanční sumou kolem 76 miliard korun. Fúze zároveň znamená zánik spořitelny Hypo. Obě značky se spojí pod názvem Raiffeisen stavební spořitelna. Hypo měla přibližně 400 tisíc klientů a za minulý rok vykázala čistý zisk 155 milionů korun. Raiffeisen za stejné období vydělala 200 milionů a stará se o peníze 600 tisíc vlastních klientů. Skupina Raiffeisen koupila všech 100 procent akcií konkurenční firmy. Zástupci obou společností ale cenu kontraktu nechtějí zveřejnit. Většinový podíl v Hypo měla HVB Bank.
Ze spořitelny Hypo se stane Raiffeisen
PRAHA Novou trojkou na českém trhu se stavebním spořením se stává Raiffeisen stavební spořitelna. V cestě k převzetí konkurenční společnosti Hypo jí už nic nestojí. První akvizici stavebních spořitelen v Česku nyní po antimonopolním úřadu posvětila i Česká národní banka.
Strojvedoucí se schovali do strojovny, zachránilo jim to život. Naše první tragédie, říká šéf RegioJetu Jančura
KAMBERSKÝ: My jsme vám to říkali, všechno zruší! Jak prezident vyhrotil Babišův postoj k penzím
Operace Kyjevský štít. Jak může vypadat přímé nasazení NATO na Ukrajině a vedlo by ke 3. světové válce?
Zaráží mě, kolik bodů stačilo k přijetí na některá víceletá gymnázia, říká šéf Cermatu Krejčí
Zdravit Orbána „Ahoj diktátore“ nebylo moudré. K střední Evropě jsme měli být méně arogantní, říká Juncker
Obstála dětská opalovací kosmetika Lirene na horkém sluníčku?
Jaké jsou zkušenosti našich testerů a jejich dětí s dětskou opalovací kosmetikou Lirene? Ochránil pokročilý systém fotostabilních organických a...