náhledy
Plán nového vlakového nádraží v Brně.
Autor: Repro ČT24
Na stole jsou dvě možnosti. Jedna počítá se zachováním nádraží v centru a s jeho modernizací. Této variantě se říká Petrov. „Mohu s čistým svědomím říct, že náš návrh s nádražím ve variantě Petrov odpovídá formulaci v otázce a je v souladu s ní realizovatelný,“ tvrdí jeden z autorů urbanistické studie, která počítá s nádražím v centru, architekt a urbanista Filip Tittl ze studia Unit architekti.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Na stole jsou dvě možnosti. Jedna počítá se zachováním nádraží v centru a s jeho modernizací. Této variantě se říká Petrov.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Podle zástupců města by se Brno mohlo díky umístění nového nádraží u řeky nadále rozvíjet. Návrh vypracovaný Sdružení Koleček – Jura.
Autor: Magistrát města Brno
Nové nádraží u řeky by podle autorů studie přineslo Brňanům nové příležitosti.
Autor: Magistrát města Brno
Druhou možností je odsun nádraží o 800 metrů dál, směrem k řece – podle toho také zkráceně varianta Řeka. Návrh okolí od EA Architekti.
Autor: Magistrát města Brno
Vizualizace navrhující okolí nádraží umístěného u řeky podle FA Parolli, s.r.o.
Autor: Magistrát města Brno
Vizualizace jižní části města u varianty Řeka podle Urbanismus, architektura, design – studio spol. s.r.o.
Autor: Magistrát města Brno
Takto by mohlo vypadat prostředí kolem modernizovaného nádraží v centru Brna.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Plán okolo nádraží umístěného v centru.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Průřez brněnským nádražím - varianta Petrov.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Varianta modernizovaného hlavního nádraží v centru Brna.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Okolí brněnského nádraží. Tak by mohlo vypadat, kdyby byla odhlasována varianta Petrov.
Autor: UNIT architekti, s.r.o.
Brněnské nádraží.
Autor: Lidové noviny