PRAHA Budoucnost internetu může podle některých odborníků spočívat v tom, že začne lidem nabízet také pasivní zábavu. Přiláká tím další návštěvníky a stane se atraktivnějším pro zadavatele reklamy. Zaznělo to na včerejší konferenci Internet Advertising Conference 2008 pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR) a společností Internet Info. „Byli jsme zvyklí říkat, že internet je médium pro aktivní, kteří budou pořád něco psát a hledat. Myslím naopak, že největší budoucnost internetu je ve zvládnutí pasivní zábavy,“ řekl na konferenci místopředseda SPIR Tomáš Řehák. Skeptický přístup naopak zastával například šéfredaktor týdeníku Marketing & Media Daniel Köppl. „Televizi a internet spolu nespojíte, protože když se chcete dívat na televizi, nechcete nic mačkat, ale jen přijímat, a to je klíčový kód,“ uvedl.
Zítřek internetu? Pasivní zábava
KONFERENCE
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Pravý důvod konce hlavní hygieničky? Podle expertů Svrčinová podcenila nemoc, která zaplavila Česko
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!