Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Zítřek internetu? Pasivní zábava

Česko

KONFERENCE

PRAHA Budoucnost internetu může podle některých odborníků spočívat v tom, že začne lidem nabízet také pasivní zábavu. Přiláká tím další návštěvníky a stane se atraktivnějším pro zadavatele reklamy. Zaznělo to na včerejší konferenci Internet Advertising Conference 2008 pořádané Sdružením pro internetovou reklamu (SPIR) a společností Internet Info. „Byli jsme zvyklí říkat, že internet je médium pro aktivní, kteří budou pořád něco psát a hledat. Myslím naopak, že největší budoucnost internetu je ve zvládnutí pasivní zábavy,“ řekl na konferenci místopředseda SPIR Tomáš Řehák. Skeptický přístup naopak zastával například šéfredaktor týdeníku Marketing & Media Daniel Köppl. „Televizi a internet spolu nespojíte, protože když se chcete dívat na televizi, nechcete nic mačkat, ale jen přijímat, a to je klíčový kód,“ uvedl.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!