Sobota 4. května 2024, svátek má Květoslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Češi nejsou tak velcí alkoholici, jak uvádí ministerstvo zdravotnictví, tvrdí šéf unie lihovarníků

Výrobci a prodejci alkoholu bijí na poplach. Ministerstvo zdravotnictví se snaží v rámci omezení konzumace nasadit přísnější pravidla pro reklamu na alkohol, což by mělo snížit jeho přitažlivost zejména pro mladistvé. Šéf Unie výrobců a dovozců lihovin Vladimír Darebník však tvrdí: „Češi nejsou takoví alkoholici, jak uvádí ministr zdravotnictví.“
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Jsou. Ale reklama za to nemůže. Kdo chce pít, ten pije; a to tak, že od puberty, přičemž je to všeobecně považováno za normální. Chlast lze koupit kdekoliv a kdykoliv a na věk se ve večerkách neptají.

0 0
možnosti
PA

P49a76v81e74l 59A95r41o93n

2. 3. 2020 8:32

Mimochodem ta reklama nemá prakticky žádný vliv na množství vypitého alkoholu. Je to pouze boj o to, aby si spotřebitel kupoval tu naší značku více něž konkurenci. Za socialismu žádná reklama na alkohol nebyla a mládež měla stejnou potřebu si hrát na dospělé požíváním alkoholu. Jen měla menší výběr. I když zase tak špatný ten výběr nebyl ;-D

0 0
možnosti
PA

P24a35v73e63l 86A74r63o98n

2. 3. 2020 8:29

A neměl by se náhodou stát a úředníci zabývat něčím rozumným ? Nevadí vám lidi, že všechny ty regulace a omezení čehokoliv jsou nejen buzerací ale také je třeba více úředníků a tím i více daní z našich kapes ?

0 0
možnosti
PB

Nezakazujte reklamu na alkohol! Zakažte rodinu a kamarády!

Nebo jak?

Kdyby reklama vůbec nefungovala, tak by do ní marketing nerval takové prachy.

0 0
možnosti
JN

Proč reklama až od 22.00 hod.? Nu, já bych řekl, že když reklamy na kondomy pouštějí až po 22.00 hod., tak proč by od téže hodiny nemohly být také reklamy na chlast? A řekl bych, že spíš reklamy na kondomy by měly být i během dne.

0 0
možnosti
JN

J64i20r36k82a 62N29o91v17ý

1. 3. 2020 17:12

"Ale odpovím také otázkou: Myslíte si, že tuto skupinu mladistvých odradí od pití alkoholu, když se reklama na něj bude vysílat pouze od deseti hodin večer?

.

To já nevím, ale musí to mít podobnou logiku jako úplný zákaz na tabákové výrobky a plošný zákaz kouření ve všech hospodách. Co ten samý plošný zákaz udělat i s alkoholem, Aby konečně mohly do hospod chodit matky s malými dětmi na mléčné nápoje? :-)

0 0
možnosti
PS

Pro mě je reklama doporučení, co nemám kupovat !

0 0
možnosti
Foto

Napriklad rozlozeni ceny u persilu

1) reklama

2) baleni

3) prasek

0 0
možnosti
JK

Nejvyšší čas začít přebudovávat hospody na mléčné bary. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Krav je malo, mleka je malo, co ted? :)

0 0
možnosti
JN

No, já bych řekl, že když výrobci cigaret přestáli bez větší úhony úplný zákaz reklamy na cigarety a cigaretové výrobky v TV i jinde, tak by výrobci alkoholu měli přestát zákaz reklamy na chlast. A z mého pohledu by vůbec nemohlo uškodit, kdyby byl ten zákaz naprosto stejný, jako je zákaz reklamy na cigarety.

0 0
možnosti
VM

A jak je v článku, v tom případě by se to muselo vztahovat i na léky.

0 0
možnosti