Sobota 11. května 2024, svátek má Svatava
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kritika finančních poradců? Je to nafouknutá bublina, tvrdí sekretář asociace

Film o praktikách finančních poradců Rada nad zlato vyvolal bouřlivou diskuzi a kritiku současných poměrů. „Vždy se nafoukne nějaká bublina a k tomu se přidají anonymní diskuze a spousta pozitivních zkušeností se nikde neobjevuje,“ tvrdí Petr Šafránek generální sekretář z Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců. Sám ale přiznává, že finanční poradenství nemá v Česku dobré jméno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

S. Hradní

26. 8. 2016 14:42

No mám ten dojem, že mnoho lidí co je natočeno v tom dokumentu již pojišťováky ani nedělají. Trh to pročistil a zůstanou jen ti, kteří si důvěru lidí vyslouží a k nimž se klienti vracejí ...

0 0
možnosti
IK

I. Král

26. 8. 2016 12:38

Konečně střízlivý pohled na věc.

0 0
možnosti
FD

26. 8. 2016 10:27

Finanční poradci? Šmejdi. Jeden mně uvrtal do životního pojištění sliby o jistém výnosu. Když skončilo a zjistil jsem konkrétně, kolik jsem prodělal, řekl mi, že je to moje chyba a on, že dělá již pro jinou pojišťovnu.

0 0
možnosti
VH

26. 8. 2016 12:20

no a my jsme zjistili, že jsi nesvéprávný blb3c ... díky za informaci :-)

0 0
možnosti
IN

"tak to trvá půl roku až rok a kdo toho člověka má živit?" A v tom je podstata problému. Normální firmy si holt zaměstnance samy školí a "živí". Na jaderce to trvá dva roky. Ale "vlci z Wall Street" jdou jen po okamžitých penězích v pyramidovém systému. Stačí si vzpomenout na to, jak se naháněli klienti na hypotéky před prasknutím poslední bubliny a člověku se zvedá žaludek.

0 0
možnosti
OU

26. 8. 2016 9:29
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IV

I. Veselý

26. 8. 2016 9:01

Názory šéfa asociace jsou možná reakcí na dnešní stav. Předpokládám, že asociace je pokračovatelem AFIZu, na který jsem se obrátil se stížností v létě 2006 a ani jsem se nesměl dozvědět výsledek své stížnosti. Tak měla asociace tehdy nastavena pravidla. Já, protože jsem nechtěl prodělat ještě více než prodělávám, budu ještě šestnáct měsíců platit na IŽP uzavřené v lednu 2005 aby se mi vrátilo, optimisticky bráno, okolo 50% vložených prostředků. Pojistné plnění ze smlouvy činí nula nula nic (viz film ve kterém vystupuji). Nutno podotknout že ten, kdo se mnou smlouvu uzavřel byl následně asi v roce 2014 za své praktiky potrestán šestimilionovou pokutou takže asociace osm let od mojí stížnosti nic s jeho praktikami nezvládla udělat. A ještě jedna poznámka - podíl na ztrátovosti produktu mají i pojišťovny nastavenými podmínkami. Např. zvýšíte-li splátku zvýší vám náklady na smlouvu, snížíte-li splátku (přestanete vydělávat a pod.) náklady vám zůstávají v původní výši.

0 0
možnosti
PK

26. 8. 2016 8:49

Student natočil stoprocentní pravdu. Přesně tak jsem to zažil i já. Musí mít na to člověk žaludel Jde jen o to, jak okrást lidi a získat pro sebe co největší provize. Je to hnus. Luxusní auta, výlety do exotiky, různá hodnocení s večírky, chlast. Je to pyramida a tak to v reálu funguje. A kdo říká, že ne, tak o tom nic neví, nebo funguje v tom svinstvu.

0 0
možnosti
IK

I. Král

26. 8. 2016 12:39

papouškovat umíš :)

0 0
možnosti
JD

J. Dresler

26. 8. 2016 7:06

Srovnávání poradců se "šmejdy" je absolutně hloupé.

Šmejdi obchodují neustále s jinými produkty, pod jinou značkou, mění lokality i finty.

Poradci stabilních značek nabízí v podstatě stále stejné produkty pod stále stejnou značkou. Jedná se o jednoznačně referenční model a ti, co tuto práci chtějí dělat dlouhodobě, musí postupovat korektně, jinak další klienty nezískají nebo jen čistě náhodně a to je neuživí.

Přesto, bohužel tím, že sítě žijí z kvantity poradců, jsou plné zoufalců, amatérů, ale i je tam dost lumpů.

Je potřeba vybírat si jen a jen na základě doporučení, zoufalce, kteří navolávají ihned poslat do (_!_)

0 0
možnosti
VH

26. 8. 2016 8:31

navíc dnes kdokoli je na takové duševní úrovní, že dokáže začít uvažovat o zhodnocení peněz, je také schopen si většinu potřebných informací najít na internetu i bez poradců ....

0 0
možnosti
JD

J. Dresler

26. 8. 2016 7:02

Nemají to jednoduché. Četl jsem nějakou marketingovou studii, kde uvedli že kvalitní práci poradce nikdo neocení, pozitivní referenci téměř nikdo nezveřejní. Naopak jakákoli chyba, opomenutí ... je okamžitě zveřejněna, kde se dá.

Poměr je 1:24 - tedy kladné hodnocení se dozví 1 další člověk, negativní (a to často jen subjektivně) pak 24.

Pokud si otevřete nějaká internetová fóra, tak pozitivní reakci tam v podstatě nikdy nenajdete. A pokud ano, je ihned označena za falešnou, napsanou samotným poradcem.

Nenávist, paranoia a závist je v tomto národě dokonale zakódována.

0 0
možnosti
PB

26. 8. 2016 8:11

To, že spokojený zákazník to řekne méně lidem než nespokojený, je staré universální marketingové pravidlo, podpořené výzkumy.

Z jakého výzkumu pochází váš poměr?

Řekl bychpodle vašich příspěvků , že s kritikou šmejdů máte osobní problém vy.

0 0
možnosti
IV

I. Valčíková

26. 8. 2016 6:26

Pan Šafránek je evidentně na stejné lodi s těmi Šmejdy.

0 0
možnosti
MD

26. 8. 2016 6:36

Proč? Prostě jen vysvětluje, že to není černobílé. To je stejné, jako hodit např. všechny taxikáře do stejného pytle podvodníků. Osobně je třeba nemusím, ale věřím tomu, že jsou mezi nimi poctiví lidé. Navíc o té finanční gramotnosti a absenci její výuky má naprostou pravdu.

0 0
možnosti