Diskuze
Kam směřuje české školství? Bude důležité zmenšit objem učiva, říká Jaromír Beran z ministerstva
Děkujeme za pochopení.
M10i24r42o81s16l62a28v 46S66t41e48i33n62e87r
Je třeba přizpůsobit se duchu doby. Učit se, to je namáhavé, zejména když to odvádí od smartfonu, páteční demonstrace a vůbec, nač to těm dětem má být?
Dějiny dělnického hnutí a marx-leninismus odpadly, zatížení žactva je už menší. Trochu číst a psát se naučí, spočítat si výplatu také. Nač vlastně vůbec pracovat, vždyť v budoucnu dostane každý svůj základní důchod. Vybrat si své dávky z bankomatu jistě zvládnou.
K62.81V15. 85L37i11l81i58b61í64n12s55k85ý
tak, tak.
Místo Marxismu-Lejninismu, dějin dělnického hnutí a vědeckého komunismu se budou studentíci učit feminismus-genderismus, klimaalarmismus, gretenismus, či multikulturalismus. A taky se nesmí zanedbávat problematika LGBT komunit.
Doba je nová, moderní a na nějakou zastaralou matiku, fysiku či chemii, nebo jazyky se prostě už nedostává času ani prostoru.
A hlavně zavést inkluzi. - Do každé třídy přidělit nejméně tři retardované žáky a výuku jim náležitě přizpůsobit. To aby se slabomyslní žáci necítili diskriminovaní......
P29a38v42e43l 56B79e44ň95o
Hlavně ty děti nezatěžuje učením a přemýšlením...matiku u maturit jsme zrušili, teď rušíme ostatní, bude jenom greténizmus, tupé stádo...a v ostatním světě kybernetika, robotizace, věda, výzkum...nakonec v kolonii je zapotřebí jen tupě poslouchat...
F76r45a21n75t87i42š36e18k 52D82o41u28š55e85k
Chytit za nos nebo vypráskat z úřadů bychom měli ty ministerské ouřady.
Můj vnuk má v 1. třídě tak těžkou školní brašnu, že si ji sám nedokáže dát na záda, ani ze zad bezpečně sundat.
To je přímo trestuhodné, takto malým dětem ničit páteř již od útlého věku.
P29e27t61e35r 85M37a51c61e76j79k60o
Deti je potrebné učiť myslieť a premýšľať ... ale obávam sa, že to nie je prioritou dnešných dní ... čo keby potom nenaleteli na tú červenú zelenú propagandu, ktorá zaplavuje celý verejný priestor ....
M75a97t18e34s 96H91o53b27l91í84k
Děti by se měly ve škole především hrát a učitelé by je neměli zatěžovat vědomostmi, které si najdou na NETU. Pokud tedy ještě umí ty děti číst (dá se pochybovat). Ale hloupý občan - dobrý volič; to stojí také za úvahu!
V45l92a19d48i67s55l49a18v 81G70r36y40c
vraťte se k osnovám, je z toho holubník
J43a18n24a 80T30u92l16e54j24o68v41á
Je nutno zmenšit objem učiva, i s ohledem na pátky, kdy se neučí, poněvadž se demonstruje. A zřídit více tzv. svobodných škol. Ať si každé dítě vybere nejen pohlaví, ale i kdy a co se bude učit. Pokud vůbec.
J25i21ř44í 28S83t54e90j86s11k62a10l
Vysvědčení by mohl rozdávat školník u vchodu a objem učiva menšít na pozdrav. Strategie kariérního řádu je tak zajímavá, jako loňský sníh. Pořád se mluví o podmínkách pro učitele. Ale děti nic neumí. Vždycky se říkalo: Tady máš jablko a vypracuj se k banánu. Tady je to obráceně. Hlavně hodně nových učitelů. Ať se jde Dobšík bodnout.
P82e34t52r 85Č28e81c11h
Čím více se podmínky učitelům zlepšují, tím méně toho děti umí.Není to paradox dnešní doby?
P53e94t18r 33Č45e63c98h
Samé líbivé kecy a žvásty, obvyklé u ministerských pracovníků. Líbivé ovšem jen pro novináře, kteří nedokáží nic odborně posoudit. Novinky, které k ničemu kloudnému nevedou. Stačí se občas podívat na odpovědi mladých lidí v případě kladení otázek všeobecného charakteru. Bída a utrpení,naprostá neznalost základních věcí obecných. Hlavně, že rostou platy učitelů. Cesta je podle mne jen jedna. Zrušení ministerstva školství a předání veškerých příslušných kompetencí krajům.
I20v26a70n 60Š20t47í69p76e60k
Máte pravdu. Ten rozhovor měl být kratší, paní redaktorka z toho chlapíka měla vymáčknout víc konkrétního. Děti jsou dnes dospělejší a škola by, velmi stručně řečeno, je měla víc připravovat na praktický život a trvat na rozvíjení obecně lidských a národních hodnot. Ale krajům bych žádné kompetence nedával, to už by se hádal každý s každým.