Sobota 29. února 2020svátek má Horymír -1 °C občasný déšť Předplatné LN
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Nebeský 28.2.2020 14:11

Vzpomínám si hlavně na jednu věc: v roce 1976 přišla na trh nová stovka (model Škoda 100 MB – pozn. red.), to se v Anglii běžně prodávalo tak 7000 aut ročně. A pak přišla ta stovka a my jsme jich za jeden měsíc prodali 4000.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/lide/v-britanii-byla-skodovka-pro-srandu-kralikum-rika-nekdejsi-ministr-andrej-barcak.A200209_105518_lide_ele?zdroj=vybava_recombee

Embéčko šlo na trh v 1964 jako Škoda 1000 MB.

Škoda 100 přišla v 1969 a v 1976 začala řada Š742 neboli Š105/120.

J. Šejnoha 14.2.2020 0:05

K té Škodě 100:

Seznam jejich nedostatků by byl na stranu A4, ale převrátit ji na střechu je prakticky nemožné.

Na rozdíl od dnešních SUV měla velmi nízké těžiště vzhledem k rozvoru kol. A také měla úzké pneumatiky a motor vzadu, takže šla rychle do přetáčivého smyku.

Obzvláště zábavné na sněhu. Miloval jsem to.

Ti Britští novináři ji museli nějak neférově pomoci do toho převrácení. Třeba najetím na obrubník ve smyku.

President Zeman má s tím HNOJEM pravdu.

A. Jaroš 12.2.2020 10:48

Přijde mi to velice nefér, takto pro pár chybiček v citaci (stáří je potvora, já to znám) kritizovat ( viz komentátoři pode mnou) životní velmi úspěšnou manažérskou dráhu A.Barčáka (džejára) , která je obdivuhodná , pánové kdo z vás na to má? - klasická otázka. Holt kdo umí ten umí, přeji hodně zdraví .

F. . 12.2.2020 9:18

"Otec špatně viděl do dálky a řídil nerad, tak jsem měl za úkol zajíždět do garáže a vyjíždět z ní a umývat auto." Takže poloslepý fotr do garáže netrefil, ale na silnici už mu to šlo?

F. . 12.2.2020 9:24

Mimochodem, Š100 MB neexistovala. Byla to Š100 a Š110. To jsou neskutečné žvásty. To se Andrejovi moc nepovedlo. Jestli tak řídil i ministerstvo,tak se nedivím, jak to všechno dopadlo.

K. Košťál 12.2.2020 12:33

Š100 MB tam vložil redaktor, pro mě je pan Barčák rozhodně zajímavý pamětník, který má co říct.

J. Šejnoha 13.2.2020 23:55

Silnice bývaj širší ne vrata do garáže.

Moje tchýně to má stejně postavené. Po silnici jezdí, tam by maximálně srazila cyklistu, takže o nic nejde.

Ale do garáže nezajede, protože by odřela auto a vyvrátla vrata. A to by tchán nestrávil.

K. Košťál 12.2.2020 9:02

Cituji: "Vzpomínám si hlavně na jednu věc: v roce 1976 přišla na trh nová stovka (model Škoda 100 MB – pozn. red.)"

Každý, kdo jen trochu rozumí autům ví, že v roce 1976 se začala vyrábět Škoda 105/120 a ne Škoda 100 MB.

I. Veselý 12.2.2020 9:20

Díky, napsal jste to za mě - já po této chybě už přestal číst. Pán má buď už mizernou paměť nebo to novinář spletl.

K. Košťál 12.2.2020 12:28

Byla to poznámka redakce, autor je jasný. Když tomu nerozumí a je jim zatěžko obětovat půl minuty na google, tak ať nevylepšují jinak kvalitní rozhovor svými "šperky".

I. Veselý 12.2.2020 15:24

Barčák řekl "nová stovka" a autor vložil poznámku o Škodě 100 MB.


Premium

Luxusní auta a vily. Pohádkový život utnula mladíkům až policie

Domy a byty podvodníků ze společnosti J.O. Investment s. r. o. (na snímku je... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Jakubovi O. bylo dvacet let, když založil firmu J.O. Investment a začal podnikat. Po třech letech jezdil v kabrioletu...

Premium

Lhaní se dá naučit. Emoce se však obelhat nedají, radí kriminální psycholog

Slovenský kriminální psycholog Ondrej Kubík | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Naproti vám sedí podezřelý. Říká pravdu, nebo lže? Kriminální psycholog Ondrej Kubík ví, jak u výslechu přečíst mysl...

Premium

Dojemná záchrana? Nikoliv. MF DNES odhalila síť černého byznysu se psy

Psi z množírny z útulku. V bezpečí. Fenky Rózu a Mašličku MF DNES předala do... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Líbivá záchrana psů z nevhodných podmínek je skvělý byznys. Na jeho financování se podílí česká i německá veřejnost....