V dnešních lidovkách jsem dvakrát narazil na „obhajobu“ zavedení šrotovného i u nás. O této podpoře automobilového průmyslu se napsalo mnoho, ale nikde jsem nečetl o tom, co bude po šrotovném? Moje úvaha je taková: určité procento starších aut se ve velmi krátké době obnoví díky tomuto příspěvku státu, krize ustoupí za nějaký čas tak jako tak, a o auta bude menší zájem (vozový park bude relativně nový). Nepřijde druhá vlna krize automobilového průmyslu a nebudeme my, daňový poplatníci, znovu podporovat ty, kteří už jednou brali v krizi? Jedná se o klasicky socialistické, krátkozraké řešení – dnes dáváme a co bude zítra nás nezajímá!
Co bude po šrotovném?
Ad LN 7. 4.: Prodejce aut čekají zlaté měsíce
KAMBERSKÝ: My jsme vám to říkali, všechno zruší! Jak prezident vyhrotil Babišův postoj k penzím
Operace Kyjevský štít. Jak může vypadat přímé nasazení NATO na Ukrajině a vedlo by ke 3. světové válce?
Zaráží mě, kolik bodů stačilo k přijetí na některá víceletá gymnázia, říká šéf Cermatu Krejčí
Chorvatsko vs. Itálie: srovnali jsme ceny v supermarketech i v restauracích, už vyjdou skoro nastejno
Prodej pozemku k bydlení, 1918 m2, Sentice
Sentice, okres Brno-venkov
3 200 000 Kč