Děkujeme za pochopení.
jirka99
Jak já to vidím z pohledu směrnice EU...
...nejedná se o 5 % objemových, alébrž o 5 % energetických! A s metylestery bych si nedělal starosti. "Akorát" že naleptávají pryžové díly, což by mohlo být nepříjemné některým "akorátním" majitelům dieselů, co nejsou v provedení "na řepku".
mmf
Pitr a Setuza si mastí kapsy na řepkovém oleji , vidláci na prodeji řepky
platí dohodnuté provize tupolánkovým chlapečkům a odserou to majitelé aut . Demokraticky rozděleno dle představ ODSS .
cmuK
Re: Pitr a Setuza si mastí kapsy na řepkovém oleji , vidláci na prodeji řepky
Postezuj si volicum zelenych, jejich hlasy katapultovali k moci partu zelenych pokrytcu ktara tyhle sracky prosadila.
karelM
Kde zustala logika?
CItace: "motorová nafta s obsahem MEŘO do 5 procent objemových není zvlášť označována, protože se jedná o běžnou naftu".
Nikoliv, jedna se o beznou naftu + MEŘO!
A to je v celé diskusi zásadní rozdíl.
Jamamoto
Bravo!!!
No, pokud na kvalitu dohlížejí ekologické organizace, jsem spokojený, není se čeho bát...je to stejné, jako byste udělali Saddáma šéfem mírové mise OSN....
Za PH platíme jako řidiči dost vysokou daň. Sorry ale za ty prachy chceme kvalitu! Až mi odejde motor po nějakech blbejch 500 000km, budu si muset koupit nové auto tak jako tak...celé je to jen podvod. Zemědělci se nakapsujou a "ekologové" si udělaj čárku. Jediní, kdo to odnesou budou majitelé aut....