Jak by mohl Dopravní podnik na jízdném vydělávat, když existují černí pasažéři! Pochytat je a pokutovat je zřejmě nemožné, a samo chytáni je pracné, nebezpečné, a asi to stejně moc nevynese. Takže nezbývá, než se zahojit na těch, kteří platí, a nechávají se okrádat těmi, kteří se s nimi vozí zadarmo. Tytam jsou morální hodnoty Rychlých šípů nebo desatera, které člověku brání okrádat druhého – ty jsme zavrhli a vysmíváme se jim. Máme svobodu, nevážeme se, odvázali jsme se, vyděláváme jakýmkoli způsobem, který dokážeme utajit, a který schopný „právník“ za patřičnou odměnu prohlásí za legální, a ještě si užíváme adrenalin. Můžeme hledat viníka tohoto stavu a uvažovat o nápravě, ale obávám se, že (řečeno s klasikem) to je to jediné, co můžeme. Doplácet budeme muset.
Někdo to musí zaplatit
Ad LN 13. 11.: Jízdenka v pražské dopravě má stát 26 Kč
Strojvedoucí se schovali do strojovny, zachránilo jim to život. Naše první tragédie, říká šéf RegioJetu Jančura
KAMBERSKÝ: My jsme vám to říkali, všechno zruší! Jak prezident vyhrotil Babišův postoj k penzím
Operace Kyjevský štít. Jak může vypadat přímé nasazení NATO na Ukrajině a vedlo by ke 3. světové válce?
Zaráží mě, kolik bodů stačilo k přijetí na některá víceletá gymnázia, říká šéf Cermatu Krejčí
Zdravit Orbána „Ahoj diktátore“ nebylo moudré. K střední Evropě jsme měli být méně arogantní, říká Juncker
stavební pozemek s výhledem na les v obci Bohutín u Příbrami, lokalita Rusalka
Bohutín, okres Příbram
3 300 000 Kč