Děkujeme za pochopení.
okolobas
svoboda
Zdravim ja tenhle problem vidim asi takhle.Zijeme ve vyspele civilizaci kde se preferuje svobodna vule a ve svobodnem svete je snad jedno jestli se nekdo obevi zahalen ci odhalen zakazovat nekomu cokoliv co predstavuje jeho viru je pro svobodne zeme nepripustne aspon tedy podle me.nebo ne?
Richard III.
Bez výhrad podepisuji!
Škoda, že takto jasně formulovaných názorů, podepřených tak jasnými fakty, nezní mnohem víc. Snad by to přimělo aspoň "české" muslimky k zamyšlení. I když jejich mozky jsou silně vymyté muslimskou propagandou.
IDOL
..... MÉ SYMPATIE ROVNĚŽ PATŘÍ IZRAELI! NA SVŮJ STÁT MAJÍ VÍCE NEŽ MORÁLNÍ PRÁVO ..........................
.........PO GENOCIDĚ VŮČI NIM ROZPOUTANÉ VE XX. STOLETÍ HITLEREM V NĚMECKU A JEHO STÁDNÍMI NÁSLEDOVATELI VE ZNAČNÉ ČÁSTI EVROPY, HITLEREM OVLÁDNUTÉ..............!
............. IZRAELCI SVŮJ STÁT VEDOU ŘÁDNĚ! BOHUŽEL MÍSTO ABY SE STAL OSTATNÍM ŽIDOVSKÝM STÁTŮM V OBLASTI VZOREM, JE JIM IZRAEL TRNEM V OKU, PROTOŽE SOUSEDI IZRAELE FUNGUJÍ NA BÁZI ZÁVISTI A NEGACE PRODUKTIVNÍ PRÁCE A RACIONÁLNÍHO STÁTNÍHO ZŘÍZENÍ..................URČITĚ JE POTŘEBA I NAD IZRAELEM, KTERÝ TAK JAKO KDOKOLIV NEMÁ PATENT NA NEOMYLNOST, UDRŽOVAT SERIOZNÍ MEZINÁRODNÍ KONTROLU, JAK TUTO PRAKTIKUJÍ USA ZA ÚČASTI OSN. EXISTUJÍCÍ KONTROLU JISTĚ LZE ROZŠÍŘIT O SPOLUÚČAST DALŠÍCH KOREKTNÍCH STÁTŮ A ORGANIZACÍ, AVŠAK TERORISTICKÝ VÁLEČNÝ ANTAGONISMUS IZRAELI NEPŘÁTELSKÝCH STÁTŮ A ORGANIZACÍ NENÍ A NIKDY NEMŮŽE BÝT PRO DANOU OBLAST A SVĚT KONSTRUKTIVNÍM ŘEŠENÍM!
PS ...... HOWGH!
BH
Demonstrace na podporu protiteroristické politiky USA a Izraele -11. září v 18.00 Jungmannovo náměstí
KARTA
Re: Demonstrace na podporu protiteroristické politiky USA a Izraele -11. září v 18.00 Jungmannovo náměstí
Pokud je mě známo tak v Izraeli jsou teroristé palestinci a ne USA - to co presentujete je komunistická nevraživost vůči USA protože USA zmařila snahu komunistů o světovládu.¨Je ta zastydlá komunistická propaganda.
Kobylka Lajda
Děti patří do škol!
Mé sympatie patří jednoznačně Izraeli. Židé dokázali z pouště udělat kvetoucí zemi, vychovat a vzdělat několik generací schopných lidí a je naprosto správné, že své výdobytky brání. Izrael vznikl po dohodě a se souhlasem velmocí. Jak naproti tomu mohou arabské matky jen rodit bojovníky, kteří už od dětstvé běhají s kamením, později s kalašnikovy a vyvolávají potyčky? Jako správná máma má držet spratky doma a posílat je do školy.. Celé generace arabů nejsou vedeny ke vzdělání, práci, budování, spolužití se sousedy. Jen ke střílení, vraždění. Už dávno mohli mít svůj stát, je však lepší nechat se živit prokletým západem, z humanitární pomoci pořizovat zbraně a vést intifádu. Protože je islám i velmi netolerantní k jiným náboženstvím(postavili by např. katolický chrám v Iráku nebo na Palestinském území?), vnucuje i jinak vychovaným lidem oblečení, chování atd., bylo by třeba si uvědomit, že jde o střet, dokonce válečný - dvou kultur a civilizací. Nechápu, proč jsme tak shovívaví k muslimům. Je pravda, že není každý muslim terorista, ale každý terorista je muslim. To není zoufalství národa, např. jako u Čečenců, ale historická nenávist ke schopnějšímu a prosperujícímu státu, který si plně obhájil své právo na existenci.
Nikl
Re: Děti patří do škol!
Pani Kobylko Lajdo, celkem s vasim prispevkem souhlasim. V jednom vsak pravdu nemate. Muslimy nepodporuje proklety zapad, ale Rusove, Iranci, Syrie a povstalci v Iraku. Tyto staty nejsou zapadniho smysleni.
jiří goldman
Odpověď panu Uhlířovi
A co říci tomu, když národ, který po desetiletí okupuje území jiného národa, odmítá zaručit základní lidská práva příslušníkům okupovaného národa a pak se rozzlobí, když se rozzlobí okupovaní, a dělá zoufalé věci, když začnou dělat zoufalé věci okupovaní? Co říci, pane Uhlíři, okupantům, kteří si vůbec neuvědomují, jakou roli hrají v této lidské tragédii? K tomuto neustálému překrucování toho, co považujeme za "správné", dochází proto, že věříme, že naše "morálka" je lepší než morálka těch, kteří nám nejsou sympatičtí. Naše morální principy ale nejsou produktem věčné pravdy, ale produktem výchovy a vzdělání - naše kulturního systému.