Neděle 28. dubna 2024, svátek má Vlastislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pistolníci míří do parlamentu

Střílečku jak z filmu Limonádový Joe nám předvedli Paroubkovi ostří hoši. Dvacet panáků a sázky, kdo prý má při sobě víc peněz. Milion bere. Bylo by divné, kdyby ke slovu nepřišli Hapka s Horáčkem: „Peníze mám radši. Ty stojí za hádku.“
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oleg Tomeš

14. 10. 2008 7:16
Hluboce se mýlíte, pane Klimeši

Nemohu s Vámi tentokrát souhlasit, pane Klimeši. Od prvních voleb 1990 šlo a stále jde o to, aby se komunisté a jiní jejich sympatizanti nedostali do parlamentu. Vždy šlo o každý hlas pro demokracii a svobodu. Komunisty asi volit nebudete, ale ČSSD ústy Paroubkovými se hlásí ke spolupráci s komunisty, tudíž jsou nevolitelní. Že naše pravice, ať ODS, lidovci či zelení zdaleka ještě nedorostli slušné evropské úrovně, ano souhlasím, ale to neznamená, že budu bojkotovat volby a dopustím, aby sjednocené šiky komunistů nebo dnešní ČSSD triumfovali na naší politické séně.

0 0
možnosti

Bert

14. 10. 2008 7:27
Re: Hluboce se mýlíte, pane Klimeši

No jo, ale které komunisty a z jaké strany máte na mysli?

0 0
možnosti

Vladimír

13. 10. 2008 19:43
Mám jenom jednu otázku Jeronýme

Víš jaký je rozdíl mezi klinickým psychologem a bláznem? Napovím - jeden je v bílém.

0 0
možnosti

Smetac

13. 10. 2008 22:12
Re: Mám jenom jednu otázku Jeronýme

Když už nenajdeš argumenty tak si alespoň kopneš do autora. Gratuluji hrdino.

0 0
možnosti

Palmac

13. 10. 2008 18:53
Podle meho nazoru

SRANDA bohuzel skoncila. A cesta k ozdraveni prazdneho chliva vede k tomu, ze se mouchy nechaj vychcipat.

0 0
možnosti

CQ

14. 10. 2008 6:56
Re: Podle meho nazoru

Mouchy vychcípaj jednu generaci poté, co vychcípe dobytek !

0 0
možnosti

čtenář1

13. 10. 2008 18:45
já to říkal, já to říkal

Není to tak dávno, co jsem, zde tvrdil, že "Tvrdík" ten rozjezd s Moravou a Tlustým poněkud přepálil, což svědčí o jeho mladické nerozvážnosti či hlouposti. Takový Dalík, to je třída, týden před volbami taková aférka, o které se nikomu ani v nejživějším snu nezdálo. Zcela jistě za to může on, milion jednomu, milion a 5 korun druhému - to pro vyvolání zdánlivého konfliktu, pár panáků naoko - aby se měl advokát čeho chytit a hurá do akce.

Nemyslete, já se nezbláznil, i taková může být zanedlouho vypuštěna udička z úst nejvyššího  - Paroubka. Tím zanedlouho myslím po volbách. A on Paroubek je pro mnohé svatým, tedy co vypustí, to je správné, byť by to byl jen sprostý prd.

0 0
možnosti

ok

13. 10. 2008 18:40
Volit nebo nevolit?

S něčím se dá souhlasit, s něčím už méně. Lidé v politice jsou jen odrazem naší společnosti a bylo by naivní si myslet, že lidé, kteří dnes politiky kritizují, by se v jejich postavení chovali jinak. Na morálním propadu společnosti se podepsal minulý režim, který po desítky let nutil lidi k přetvářkám a lžím. Krádeže v práci byly normou, stejně jako předbíhání ve frontách a úplatky za zisk nedostatkového zboží. Bylo by tedy dobré kdybychom si toto uvědomili a neobviňovali politiky z něčeho, co děláme  všichni v malém, jen proto, že nemáme jejich příležitosti a možnosti. To, že existují v každé straně takoví a onací lidé je jasné. Pokud ale volit nepůjdeme, pouze děláme jejich postavení legitimější, po případě bude ještě hůř. Příznivci extremistické odnože komunistické strany jsou na př. známí svojí disciplínou. Komunistická strana č 2 u nás se po volbách spojí s první ("mám 101 hlasů", tak Paroubek po minulých volbách). Krom toho je zde jasné napojení předsedy na při nejmenším pochybné a zřejmě mafiánské struktury. ODS je strana středová, která momentálně prožívá vnitrostranické problémy. Je ale, při zvolení jejich zástupců, aspoň šance, že se nebude více zadlužovat. na jakékoli úrovni státní správy. Souhlasím s autorem, že dnešní volební systém, kdy jsou "věrní" politici postaveni na vedoucí místa na kandidátkách a to nehledě na jejich morální, ani profesionální profil, je výsměchem. Nicméně tím, že odmítneme jít k volbám, tím si moc nepomůžeme.

0 0
možnosti

Kolombo

13. 10. 2008 22:35
Re: Volit nebo nevolit?

Právě proto, že víme jací jsme je třeba volit minimální stát a ne ten rozhazovačný "sociální". Ten si rozkradou politici se svými kamarády. Já to nechápu - většina lidí se domnívá, že politici jsou banda darebáků a přitom souhlasí s myšlenkou dát jim balík peněz - a oni se o nás "postarají". Sice se už léta starají hlavně o sebe - ale iluze se drží pevně.

0 0
možnosti

Beda

13. 10. 2008 18:39
Proboha , jděte k volbám

zastavte ten modrý mor . ČSSD to není jenom Paroubek . Ale normální strana .

0 0
možnosti

čtenář1

13. 10. 2008 18:51
Re: Proboha , jděte k volbám

To ano, v podstatě máte pravdu. I ODS není jen Bém, Tlustý, Dalík a Topolánek. Ovšem těch vykuků v ČSSD je mnohem, mnohem, mnohem více. O to je to horší - vždyť tito lidé by měli oplývat socialistickým smýšlením a podobné věci by se jim přeci měly vyhýbat. U členů ODS lze tušit dravost a přímy útok na rozpočty - myslím tím tahání peněz z veřejných rozpočtů pod záštitou tzv. veřejně neveřejných zakázek. Ovšem socialisté ? Nejhorší nyní je, že určitá média používají dosti nevhodné (Tvrdíku) fota šéfa socialistů a řada občanů v něm skutečně spatřuje "mafiána" prvního stupně.

0 0
možnosti

Jindra

13. 10. 2008 18:11
h

Paroubek, Gross, Kočka, Pitr, Krejčíř, Mrázek - lump nebo hrdina, jsou to jedna rodina. 

0 0
možnosti

Pavel

13. 10. 2008 17:16
trochu jiný pohled

Pokud bych si představil veřejnost jako persónu, tak skutečně nechce aby zvítězil jeden nebo druhý. Politická situace je ve velmi rovnovážném stavu a ten zajišťují právě nerozhodnutí voliči. V tomto systému hrají důležitou roli volební průzkumy a média. Pokud bych dál uvažoval o představě persóny, pak by to byl člověk který se nemůže rozhodnout, protože je patrně sám držen nějakou úzkostí, nějakým komplexem a nebo vinou. Ti, kteří  tvoří nejposledněji se rozhodující většinu rostou v počtu a současně od voleb nejsnáze odpadávají. Nakonec zbývají členové stran a jejich blízcí a agresivní a vyhranění jedinci - ti, které stmeluje nějaká ideologie. Nejít k volbám opravdu znamená, že výrazně vzroste podíl extrémistických stran, jejich šance a preference a jejich přímý či nepřímý podíl na vládě. Historický, politický a kulturní potenciál pro takové populistické subjekty je zde velmi silný.  Vysoce zakonzervovaná a změnám překážející politická stabilita se může velmi rychle, skokem proměnit v systém nestabilní, ale umožňující změny.  Bohužel změny, které mohou být pro osobní život i velmi zlé.

Pavel

0 0
možnosti

Lojza z paseky

13. 10. 2008 18:15
Re: trochu úplně jiný pohled

Někdy je to situováno do nacistického prostředí, jindy do ruskobolševického. Základ je stejný. Matka, dvě malé děti. Děti jsou odváženy na smrt. Matka pláče a klečí před nacistou/komunistou a prosí o život svých dětí. Nacista/komunista se smiluje a povolí jí, aby si jedno dítě ponechala. Matka si neponechá žádné a přistoupí k nim.

0 0
možnosti

Homer2@

13. 10. 2008 16:29
Lednice

A kterou jste nakonec sežral? Tu levou nebo tu pravou? :-D

0 0
možnosti

ateista

13. 10. 2008 15:59
omyl redaktora

Pistolník-sponzor ODS může kandidovat do parlamentu jedině za podpory ODS.

On není již dávno nezávislý. Akorát svéprávný a tak by měl být stíhán a trestán, pokud tomu nezabrání třeba s. Vesecká po poradě se s. Topolánkem.

0 0
možnosti

Jindra

13. 10. 2008 18:11
Re: omyl redaktora

Paroubek, Gross, Kočka, Pitr, Krejčíř, Mrázek - lump nebo hrdina, jsou to jedna rodina. 

0 0
možnosti