Byl to text, který byl pro mě terapeutický, po jeho napsání jsem si uvědomil, že život je krátký na to, aby ho člověk trávil na zákaznické lince Mall.cz a novým a novým operátorům vysvětloval, co se stalo. A že ty krabice vlastně nepotřebuju a že těch pár stovek, které stály, investiční skupině Rockaway Capital rád věnuju. Nad krabicemi jsem zlomil hůl a byl jsem připraven jít dál. Jenže pak jsem ve slabé chvilce pravdivě odpověděl v nějakém dotazníku, zda jsem byl spokojen s nákupem na Mall.cz. A druhý den mi napsal Martin.
18. ledna 2022 21:25
Chtěl bych zde pozdravit Martina Kořínka, „ambasadora zákazníků MALL.CZ“. První mail mi od něj přišel ještě před Silvestrem. Pravidelné čtenáře Posledního slova jsem už obtěžoval veselou historkou o tom, jak jsem si na Mall.cz objednal dvě plastové krabice, oni je poslali do Slavkova u Brna a jediné, co s tím dokázali udělat, je divit se, jak je to možný.


















