Diskuze
ŠITNER: Automobilky mezi mlýnskými kameny. Elektromobily jsou částečně ctností z nouze
Děkujeme za pochopení.
J77a13r63o70s37l72a97v 31M36a50k60o96v67e17c
Sám jsem byl na řadě tiskových konferencí, kde se říkalo, jak je elektřina super a že je to budoucnost značky – a následně, v zákulisí, se už mimo záznam tvrdilo, že je to celé vlastně blbost....A co když to je skutečně celé blbost. Stačí začít trochu počítat a prostě to z hlediska elektrické bilance vůbec nikomu nevycházíí. S jedinou výjimkou , že těch aut bude jezdit jen desetina proti současnému stavu , protože většina lidí si je nebude moci dovolit a to i z pohledu celkových nákladů na vlastnictví...elektřina a vůbec všechno bez levné dopravy podraží. Ale že lidé přijdou jménem "nového lepšího světa" o svá současná auta bez náhrady to nikdo zatím nahlas nikde neřekl a to mi přijde jako obrovský podraz ...Asi můžeme očekávat budoucnost ve stylu žlutých vest, které ve Francii protestovaly kvůli drobnému zdražení benzínu...teď se bude protestovat za zachování automobilismu jako takového.
A77l70o64i52s 28J88a30r40o50š
Rád bych se autora zeptal, jak by se asi řešily záchranné a všechny jiné práce při haváriích které nás celkem pravidelně postihují (tornádo, záplavy ...) a které jsou především chrakterizované masivním a dlouhodobým výpadkem elektřiny, až nastane ten krásný svět totální elektromobility. Nebude takové to známé: království za baterku?
F23r10a18n87t50i79š15e16k 17K67u14s12á59k
No, proč by mně měly vadit jako technikovi elektromobily. Jen jsem proti nesmyslným kampaním a dotačním deformacím. A pokud chceme, aby si lidé kupovali elektromobily, musí být cena někde jinde, zejména, budou-li hlavně sloužit jako městská auta. Tahat ty tuny v bateriích na větší vzdálenosti, je opravdu debilita. Ale na větší vzdálenosti by se mělo jezdit rychlovlaky, jenže tady jsme ještě v době kamenné. A propos, v Číně stojí městské vozítko na úrovni Škody Citygo cca 5 000, - USD. Jede to osmdesátkou s dojezdem 200 km. To by byla bomba, jenže by nám to rozvrátilo automobilový průmysl a energetiku zároveň.
V65i40k84t58o84r 53Š31e24d94i96v26ý
Cena bude jinde - mnohem vyšší, protože dnes automobilky prodej eaut dotují z normálních aut (Tesla z povolenek).
J79a15n 56S72e23d28l97á74č83e31k
a takových blbů bude přibývat, to nejde zastavit