Diskuze
WEISS: Data na prodej
Televize veřejné služby při volbách obvykle investovala do dvou mimořádných položek: do bizarních studiových kulis na jedno použití, v nichž vynikne hvězdné charisma jejích moderátorů, a do exit pollu – průzkumu chování voličů prováděného při odchodu z volebních místností. Letos zbyly peníze jen na to první, takže se už nikdy nedozvíme, třeba z jakých sociálních vrstev pocházejí voliči jednotlivých kandidátů a jak se rozhodovali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
AA
A. Aichou 126
16. 1. 2013 18:24
Známá věc
Já měl za to, že praktiky ovládání veřejného mínění pomocí "průzkumů" onoho mínění jsou zcela známá a i celkem běžná věc. Naprosto nechápu, jak takovým někdo může věřit.
0
0
možnosti
JL
16. 1. 2013 12:09
psí hlavu agenturám
bych nenasazovala - mě osobně se sice ještě nikdy žádná předvolebně průzkumně nedotazovala, ale nevím, nevím, jestli bych byla ochotna odpovídat upřímně (ačkoli v hrdlo lhaní nemám ve zvyku)...
0
0
možnosti
PS
19. 1. 2013 21:50
Re: psí hlavu agenturám
Bohužel agentura, která dá předpověď naprosto vzdálenou od reality, je celkem k ničemu. ... a pokud to dělala schválně, tak jde o podvod s cílem zmanipulovat volební výsledek.
0
0
možnosti
JŠ
16. 1. 2013 9:29
Ty, tak zvané průzkumy!
To je totéž,jako podpisy pod něco.Někdo je poctivě sbírá,jiný obejde pár věžáků na sídlištích,opíše zvonky a hotovo.Mne taková agentura vyřadila ze seznamu pro nevhodné odpovědi!
0
0
možnosti