Diskuze
Utíkají nám lidé, zoufá si pošta. Shání víc než 1300 zaměstnanců, nové si často dlouho neudrží
Děkujeme za pochopení.
Česká pošta je státní podnika a tak by to němělo jít za ziskem, Je to služba občanům. Úkol č. 1 by mělo být ČP zbavit přebytečných dublujících úředníků. Myslím, že kdyby jich vyházeli do terénu 50% nic by se nestalo.
Je asi jasné, že takovou práci za 18 k nikdo dělat nebude a když, tak toho odflákne co nejvíc. Ta společnost prakticky požírá sama sebe, samozřejmě za vydatného přispění supů všech stran a vyznání.
Kdo maze, ten jede viz. Lidl, ten zadne lidi uz moc neshani, proc asi?!
No to je hrůza!
Lidi se začali chovat tržně!!
Samozřejmě to tak muselo dopadnout, když pošta přišla o výdělečné aktivity, kterými mohla křížově dotovat ty nevýdělečné...
H. Omar
Nepřišla. Nechala se o část připravit svou neschopností. Netržní část ji stát dorovnává.
A. Fafejta
Česká pošta je součástí stejného pracovního trhu jako ostatní firmy. To, že nedokáže hospodařit efektivně a nabídnout platové i pracovní podmínky, které jí udrží zaměstnance, především ve velkých městech, je její problém a ukázka neschopnosti jejího vedení. Pomalu to vypadá, že na trhu práce není více nezajímavý zaměstnavatel než Česká pošta. Ovšem vedení pošty má platy jistě dobré, vzpomínám na 8,5 milionový zlatý padák minulého generálního ředitele.
Zajeďte si pro ně do Francie. Tam je spousty muslimů co se nudí a zase bodají do lidí naposledy včera večer, tak by ste je mohli zaměstnat ať nemají roupy. Jsou inteligentní vzdělaní milí přátelští.
Jenom další příklad toho, že státní firmy jsou neefektivní. Poštu prodat nebo zrušit. Soukromé firmy to zvládnou lépe
St, firma natož pošta tady není k ziskovosti , je to služba občanům. Stačilo by jen pořádně provětrat ty kanceláře a poslat úředníky na pobočky. Taky hledat kde mizí penize. Právě ta soukromá firma bude hledět jen na zisk A PŮJDE PROTO I PŘES MRTVOLY. Nejlépe tu ČESKOU Poštu zase prodat třeba Němcům a nebo Francouzům?
Neprodávat omalovánky ani pojistné smlouvy, když už roznášet letáky, tak za řádné poštovné a ne za všimné do kapes manažerů, reagovat na vývoj techniky a nabídnout např. SMS lidem, kteří nemají mobil nebo e-maily babičce, co nerozezná PC od ždímačky ale chtěla by poslat zprávu vnučce.
A komplet vyházet vedení.
K. Stržanovský
Firma, kterou ročně opustí 26 % zaměstnanců, nemá na trhu co dělat.