Diskuze
O reklamě v nepravý čas a o síle diskutérů
REKLAMNÍ GLOSÁŘ Reklama na pravém místě a v pravý čas. Kolikrát už jsem jenom tuhle formulku slyšel, kolik reklamních médií a informačních kanálů se jí zaklínalo? A proč se to pořád nedaří?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VK
V. Klíma
25. 1. 2010 13:00
Soud je samozřejmě absurdní
Žalující firma by si musela být jista, že kritické diskusní příspěvky jsou dílem provozovatele (např. na přání konkurence) a to se velmi těžko prokazuje. Navíc tímto způsobem nemůže bránit uživatelům veřejně kritizovat určitý produkt. Nejlepší obranou proti kritice je utrácet peníze místo za právníky a nesmyslné soudy za zkvalitnění svého produktu.
0
0
možnosti
JT
J. Tínek
25. 1. 2010 11:25
Nakonec,dřiv nebo později
diskuse všude skončí,protože všichni se budou bát......Jediná povolená diskuse bude chvála na všechny a všechno. Hin sa ukáže....
0
0
možnosti
JŠ
J. Šrámek
25. 1. 2010 10:20
COŽE?!!
CO SE TO NEBUDE SMĚT?KDYŽ FIRMA ,,XY" BUDE NABÍZET MIZERNÉ ZBOŽÍ A NĚKDO TO ŘEKNE,BUDE POTRESTÁN?TO SNAD NEMOHOU MYSLET VÁŽNĚ!!NEBO SE NÁM OBNOVÍ TOTALITA ,TENTOKRÁT REKLAMNÍ A PRODEJNÍ???
0
0
možnosti
LP