Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund

Diskuze

RECENZE: Kde se vzal Putin? Svědkové Putinovi osvětlují vzestup jednoho z nejmocnějších mužů světa

Píše se rok 1999 a dosavadní ruský prezident Boris Jelcin dobrovolně rezignuje a předává vedení země se 140 miliony obyvatel neznámému premiérovi, Vladimíru Vladimiroviči Putinovi. Jen o tři měsíce později jeho obliba přesáhne 50 procent a prezidentské volby vyhrává v prvním kole. Jaká byla jeho strategie, předvolební kampaň a kam se během 20 let poděla valná část jeho týmu? Nejen na to odpovídá renomovaný režisér Vitalij Manskij v novém dokumentu Svědkové Putinovi, filmu, který se v Rusku promítat nemůže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J. Kotala

12. 11. 2018 12:29

Vizionář a vůdce.

0 0
možnosti
JP

J. Prečuch

11. 11. 2018 17:04

Je to snad ironie , že právě Svědkové Jehovovi , které název filmu parafrázuje a evokuje , jsou velmi silně pronásledovaná náboženská menšina v Rusku a nyní i v takzvaných lidových republikách. Soudní proces o jejich zákazu jako extrémistické organizace byl co do "spravedlivosti" na stejné úrovni jako procesy z padesátých let. Myslím, že to nebyl vhodný název. Osoby vyznačující se přísnou neutralitou, perzekováni všemi diktátory počínaje Hitlerem si to opravdu nezaslouží. Víc info na oficiálních stránkách SJ http://www.jw.org

0 0
možnosti
RZ

R. Zahler

11. 11. 2018 16:27

Tereza Navrátilová (autorka článku), se nám tady snaží namluvit, že ten dokument je neškodný a dokument že vlastně podporuje Putinovo renomé ... jenže pokud by to tak bylo, tak se v Rusku jistě promítat bude !! Autorka zřejmě "pozapomněla" uvést některé Putinovy zásluhy, které v dokumentu jistě budou : Např. dosazení Trumpa do Wajthausu, ovlivnění Brexitu, votrava případem Skřípajícího Novičoku, nakopání do hader Islámskému státu v Sýrii a potažmo i jeho zřizovatelům, zábor Krymu, znemožnění atentátu na Erdogana a následné usmíření s Tureckem, ovlivňování voleb nejen v EU, vyprovokování euroatlantické sploečnosti k protiruským sankcím, díky kterým EU žaluje Rusko u soudů, že způsobilo některým evropským odvětvím škody atd., atd. ,-)

0 0
možnosti
RZ