Diskuze
Žaluda už nešéfuje Českým drahám, skončil i jako generální ředitel
Děkujeme za pochopení.
ČD firma v úpadku
Pokud použiji nebo se pokouším použit služby dráhy, musím konstatovat, že na mne působí dojmem hlubokého úpadku. Špinavá vybydlená nádražíí, opuštěné schátralé drážní domky a služby nic moc. Spěšniny zrušili, velký náklad přijde o polovinu levněji kamionem. Před rokem jsem jel rychlíkem z Prahy. Měl jsem obavy, že ze zašlého sametu na mne vylezou štěnice. Kdybych neviděl české názvy, připadal bych si jako v Rumunsku. A ta stvůra co tomu vládla za to brala půl mega měsičně.
J. Holič
Re: ČD firma v úpadku
Nesouhlasím - vybíráte si zrníčka, aby vám to pasovalo do mozaiky. První důležitá věc je, že nádraží nevlastní ČD, ale SŽDC. Další věc je, že velká část nádraží prošla rekonstrukcí a vypadají tak docela slušně. Co je podstatné posuzovat, není jen konkrétní stav, ale i vývoj. Celé ČSD bylo po revoluci v žalostném stavu a je jasné, že takový kolos nelze změnit v roskvetlou zahrádku za den. Je plno nedostatků, které mě na ČD vadí, ale zrovna za pana Žaludy (a to mi dost vadí jeho vazby na některé kmotry z ODS) se ČD posunuly nejvíce dopředu. Rumunské rychlíkové vozy jsem viděl a věřte mi, že i ta nejhorší koženka u nás je luxusní ve srovnání s těmito romunskými vozy. Máte dojem, že člověk který vedl ČD od roku 1998 do roku 2003 je vedl lépe? Právě ten nejspíš Žaludu nahradí.
J. Holič
Re: ČD firma v úpadku
Navíc ministr, který zařídil sesazení pana Žaludy, prosazuje, aby už ČD nenakupovaly nová vozidla. To je podle vás cesta od "rumunských" vozů k modernímu dopravci?