130 let

Nákladní vůz Avia

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Avia prodává i v Americe a Asii

  •   8:01
PRAHA - Vozy Avia se díky evropské kvalitě a indickému kapitálu prodávají už nejen v Evropě, ale i v Americe, Asii a na středním Východě.

Loňský i letošní rok jsou pro značku Avia, reprezentující výrobky společnosti Avia Ashok Leyland Motors s.r.o., našeho největšího výrobce nákladních vozidel v kategorii 6 až 12 tun, obdobím úspěchů na domácím i na zahraničních trzích.

Nejlépe to ostatně dokazují titulky z tuzemského i zahraničního tisku: "Avia bude jezdit na silnicích v Argentině", "Avii v prvním pololetí narostly tržby o čtvrtinu", "Automobilka Avia zahájila prodeje prvních vozidel v Rusku" či "Letňanská Avia pronikla na trhy Středního východu". Důvodem je kromě tradice značky i příslušnost ke skupině Hinduja Group, díky které se v posledních letech Avia dostává čím dál více na globální trhy.

Avia prošla od poslední změny majitele v roce 2006 obdobím náročného procesu integrace do globálních plánů indické společnosti Ashok Leyland Ltd., která je součástí a vlajkovou lodí "obří" skupiny HINDUJA Group, globální holdingové společnosti, která kromě automobilového průmyslu podniká i v dalších oblastech.

Nákladní vůz Avia

Ashok Leyland je jedním z největších světových výrobců nákladních vozidel a autobusů – jen v loňském roce vyrobil celkem 94 000 vozidel! Díky této spolupráci se z lokálního výrobce nákladních vozidel pro střední a východní Evropu stala Avia v posledních letech globální značkou - Ashok Leyland pomohl Avii nejen překonat odbytovou krizi v letech 2008-2009, ale ve společných projektech jí otevírá zcela nové trhy.

Nákladní vůz Avia - kabina

"Ve Spojených arabských emirátech se ve výrobním závodě Ashok Leyland montují vozy Avia s koncernovým motorem pro trhy Středního Východu, v jižní Americe se díky spolupráci s partnerem Ashok Leyland, argentinskou firmou Tatsa budou v montážním závodě v Uruguayi montovat vozidla s motory Cummins pro Argentinu, Brazílii a Uruguay.", informoval Michal Krátký z Avia Ashok Leyland Motors s.r.o., který je zodpovědný za prodej v těchto regionech.

Avia - výrobní linka

"Propojení produktového portfolia Avia a Ashok Leyland odpovídá novému trendu v automobilovém průmyslu, který odstartovala poslední globální krize. Tlak na snížení jak výrobních tak provozních nákladů vozidel roste a jedinou odpovědí na tuto poptávku v celosvětovém měřítku může být spojení západních technologií a výrobních i obchodních kapacit rychle rostoucích trhů v Asii a Jižní Americe.

Výsledkem spolupráce pak bude nabídka kvalitních a současně dostupných a ekonomicky velmi efektivních vozidel pro zákazníky z celého světa.", představil dlouhodobé plány člen nejužšího vedení a prokurista společnosti Avia Ashok Leyland Motors s.r.o. Tomáš Jiřička.

Avia - podvozek

Automobily Avia jsou díky optimalizovaným rozměrům vozidla jako celku i kabiny velmi kompaktní, navíc jsou variabilní a jednoduchost konstrukce přináší značnou odolnost a vysokou spolehlivost. Díky kombinaci pozinkovaného plechu s kataforicky nanášeným primárním lakem, plničem a krycím lakem snese kabina srovnání s karoseriemi osobních vozů. Bohatá je i tradice výroby, která k dobrému jménu značky na zahraničních trzích výrazně přispívá. Nákladní automobily se v Letňanech vyrábí od roku 1946, přičemž česká společnost Avia byla založena už v roce 1919 a ze začátku se orientovala na výrobu letadel a leteckých motorů. Vysoká kvalita výroby, jež je pro Avii typická, měla hlavní zásluhu na jejím úspěchu nejenom v zemích dřívější RVHP, ale také na trzích severní Afriky.

"Avia se za posledních 65 let vždy držela osvědčeného modelu – vyrábět auta co nejjednodušší konstrukce bez zbytečné elektroniky, s výjimečnou robustností pro extrémní odolnost a spolehlivost i v těch nejnáročnějších podmínkách. Dnes navíc v letňanském závodě vyrábí moderní vozy Euro 5, které se mohou směle rovnat s konkurencí největších evropských výrobců, Avia je velmi daleko i v oblasti podpory elektromobility – v USA jezdí stovky elektromobilů Smith Electric s podvozky a kabinami z Letňan.", uvedl šéf marketingu a poprodejních služeb Avia Ashok Leyland Motors s.r.o. Michal Bačkovský.

Nákladní vůz Avia

Vozy Avia si drží dobrou pozici na domácím trhu, za výrazné podpory nového majitele se také společnosti v posledních letech podařil jak návrat na tradiční trhy ve střední a východní Evropě, které Avia v minulosti opustila, tak vstup na zcela nové trhy v západní Evropě.

Prodeje vozidel Avia byly obnoveny v Polsku, Maďarsku, Rumunsku či Bulharsku. Dceřiná distribuční společnost sídlící v Moskvě úspěšně rozvíjí nejen prodej nákladních vozidel Avia v celém regionu států bývalého Sovětského svazu, ale aktivně se podílí i na rozšíření produktového portfolia pro globální trhy - společném projektu výroby autobusů na podvozcích Avia s dodavatelem autobusových nástaveb z Volgogradu.

V letošním roce došlo k uzavření dohody o distribuci vozidel Avia s významnými partnery ve Francii, Turecku a Izraeli, kam do konce roku zamíří první podvozky. V hledáčku firmy pak jsou, podle představitelů společnosti, rovněž státy Skandinávie či Beneluxu.