130 let
Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět, jak na to

Mohlo by se zdát, že je v době krize rozumné šetřit s penězi, ale není to právě okamžik, kdy mohou živnostníci a firmy najít nové zákazníky, zvýšit obraty a vyhrát nad konkurencí?

Ostatně toho si byl již v první polovině minulého století vědom světoznámý průmyslník Henry Ford, který pronesl památnou větu: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ A jak dokládají výzkumy, investovat v krizi se vyplatí i dnes.

Pozitivních přínosů inzerce si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz.

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

„Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje,“ vysvětluje důvody Jakub Havlín. Kýžený efekt mu přinesla hned první, dva měsíce trvající kampaň. Využil v ní sedmnáct venkovních reklamních ploch.

Výhodou reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách je její jednoduchá a rychlá realizace s minimálními náklady. Přitom neunikne pozornosti téměř žádného potencionálního zákazníka, ať již se pohybuje pěšky, autem nebo třeba veřejnou dopravou.

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

„Pro inzerci na billboardech stačí každému grafika, s níž umíme zákazníkovi v případě jeho zájmu pomoct, stejně jako s kreativním nápadem. Pak už si jen vybere lokalitu a konkrétní plochy, období kampaně a případně částku, jakou do nich chce nebo může investovat. Námi uváděné ceny jsou již konečné, včetně tisku a výlepu,“ nastiňuje jednoduchost Ferdinand Kraus, šéf Plakátova, s tím, že zákazník může inzercí cílit i lokálně podle místa podnikání.