Úterý 28. září 2021, Den české státnosti
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Čtyřikrát kolem České republiky pro lidi v nouzi

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Zaměstnanci Danone a Nutricia spojili příjemné s užitečným a zapojením se do sportovní výzvy společně dosáhli darování 64 109 produktů na dobročinné účely.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Lidovky.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidovky.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Čtyřikrát kolem České republiky pro lidi v nouzi foto: ČTK

Za uběhnuté vzdálenosti a kilometry ujeté na kole darují společnosti své výrobky neziskovým organizacím, nemocnicím a potravinovým bankám v České republice a na Slovensku.

V zájmu motivace zaměstnanců, aby se ani při práci z domova nezapomněli hýbat, společnosti Danone a Nutricia připravily výzvu #ActiveDanoner. Aktivita trvala jeden měsíc, během kterého zaměstnanci uběhli 5 393 km a na kole ujeli 3 412 km, tedy obrazně řečeno pro dobrou věc dohromady čtyřikrát obkroužili celou Českou republiku.

Kolegové mohli své běžecké a cyklistické výkony sledovat na mobilní aplikaci a navzájem se motivovali k lepšímu výkonu. Každý týden byla vyhlášena vítězná dvojice s nejvyšším počtem ujetých kilometrů.

V České republice putují jogurty, dětská výživa, rostlinné nápoje či dezerty Potravinové bance, Fondu ohrožených dětí Klokánek, Fakultní nemocnici Brno a Armádě spásy.

„Jsem velmi rád, že pozvání zapojit se do této sportovní a zároveň dobročinné výzvy přijalo velmi aktivně tak hodně našich zaměstnanců, kteří tím nejen udělali něco pro své zdraví, ale zároveň i pomohli druhým. Současné období je pro mnoho lidí a institucí velmi složité, v darování proto pokračujeme a společně budeme nadále podporovat různé charitativní organizace,“ řekl Petr Kopáček, Public Affairs Manager pro Českou republiku.

Také v roce 2020 společnosti podpořily komunity nejvíce zasažené krizí způsobenou šířením viru COVID-19. V rámci obdobné aktivity Běh s Danone zaměstnanci vyběhali loni téměř 39 000 produktů.

O společnosti

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Její výrobky je možné zakoupit na více než 120 trzích po celém světě, nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Danio, Oikos, kostice a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO a Provamel, jakož i široký sortiment dětské výživy značek Hami a Nutrilon. Součástí širokého portfolia Danone na Slovensku je i klinická výživa, například Nutridrink, sondová výživa atd. Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě.

Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojeno s životním prostředím a udržitelností zdrojů na celé stále více propojené planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

Mohlo by vás zajímat