130 let
Digitalizace je předpokladem pro naši konkurenceschopnost

Digitalizace je předpokladem pro naši konkurenceschopnost | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Digitalizace je předpokladem pro naši konkurenceschopnost

Česká republika je vysoce industrializovaná země a rychlost digitalizace bude představovat určující faktor její dlouhodobé ekonomické prosperity.

České firmy mohou využít možnosti spolupráce s technickými univerzitami a Národním centrem Průmyslu 4.0, kde mají k dispozici jak testbedy, tak i odborníky a potřebné know-how, říká vedoucí jednotky Digitální podnik společnosti Siemens František Podzimek.

Český Siemens, který patří k lídrům v oblasti Průmyslu 4.0 a chytré infrastruktury, je přesvědčen o tom, že právě digitalizace představuje základ dlouhodobé konkurenceschopnosti pro firmy všech velikostí i zaměření, pro společnosti dodavatelské i ty, které vyrábějí vlastní výrobky. „Firmám, které vyrábějí vlastní výrobky, pomáhá zkrátit čas potřebný k uvedení nového výrobku na trh a zároveň jim umožňuje zvýšit flexibilitu a efektivitu celého provozu,” konstatuje František Podzimek.

Digitalizace je předpokladem pro naši konkurenceschopnost

V případě dodavatelských firem, které zpravidla dodávají komponenty pro finální výrobky, pomáhá digitalizace zapojit se do globálních dodavatelských a logistických řetězců a plnit náročné požadavky na kvalitu, spolehlivost a cenu dodávek.

„Příležitosti, které digitalizace přináší, jsou tak významné, že by každá firma měla mít jasně definovanou svou vlastní digitální strategii. Pro každý podnik je vhodný jiný přístup k digitalizaci. Volba správné strategie je klíčovým faktorem úspěchu, přičemž rozhodující nejsou ani tak samotné technologie, ale požadavky trhu a obchodní model daného podniku,” zdůrazňuje František Podzimek.

Pro tuzemsko je nástup digitalizace podle manažera Siemensu zásadní. „Česká republika je vysoce industrializovaná země a rychlost digitalizace bude představovat určující faktor naší dlouhodobé ekonomické prosperity. České firmy mohou využít možnosti spolupráce s technickými univerzitami a Národním centrem Průmyslu 4.0, kde mají k dispozici jak testbedy, tak i odborníky a potřebné know-how,” říká František Podzimek.

Za klíčové technologie považuje rozmach v oblasti průmyslového internetu věcí, využití systémů s prvky AI (umělé inteligence) a digitální dvojčata. „V digitálním podniku vzniká s využitím těchto technologií propojení reálného a digitálního světa, chcete-li kyberneticko-fyzický systém. A ten lze efektivně využít jako základ pro kontinuální zlepšování rychlosti, flexibility, kvality a efektivity podniku,“ uzavírá Podzimek.

Siemens patří mezi největší technologické firmy v České republice, se svými více než 13 000 zaměstnanci se řadí mezi největší zaměstnavatele v Česku. Portfolio Siemens zahrnuje produkty a řešení pro oblast výroby a distribuce elektrické energie, inteligentní infrastrukturu budov, distribuované energetické systémy a automatizaci a digitalizaci ve zpracovatelském a výrobním průmyslu.