130 let
Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Eshopista opouští příběhy a nově nabídne konfrontaci

  •   7:00
Úspěšná diskuzní platforma Eshopista mění svůj formát. Od podnikatelských příběhů se posouvá ke konkrétním, aktuálním tématům, která pálí nejen odborníky z e-commerce. Reaguje tak na zpětnou vazbu návštěvníků a vývoj digitálního trhu.

Kromě konkrétních příkladů z praxe nabídne pohled experta, speciálního hosta večera a duel, v rámci něhož dojde na přímou konfrontaci.

„Od účastníků konferencí víme, že si vybírají, kterou akci navštíví, s ohledem na přínosy získaného know-how. Trh e-commerce se velmi rychle vyvíjí a každá jeho oblast vyžaduje specifické znalosti, proto jsme se rozhodli celý koncept změnit,“ vysvětluje hlavní koordinátor akce Ondřej Klega z pořádající firmy Acomware.

Pořadatelé plánují prostřednictvím nového formátu přispět více pohledy na konkrétní téma. Na konferenci proto vystoupí nejen zástupci známých e-shopů, aby představili vlastní řešení či případovou studii, ale také experti z oboru, kteří téma rozvinou a doplní o své tipy a postřehy. V duelech pak dojde na konfrontace: střetávat se budou například hlediska malého a velkého e-shopu nebo názory experta a inhouse manažera.

Doposud fungovala platforma spíše jako sdílení příběhů z různých oblastí podnikání v e-commerce. Představitelé úspěšných značek v rámci konference odhalili marketingové a prodejní strategie, podělili se o zajímavé tipy, ale i své slepé uličky a prohrané bitvy.

„Eshopista je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí, jež se koná na pravidelné bázi. Za největší výhodu považuji to, že se tu vídáme s našimi klienty a poznáváme nové lidi z oboru e-commerce. Pravidelně zde čerpáme know-how od odborníků a největších profíků,“ pochvaluje si akci Adéla Mrázková z Bidding Tools.

V loňském roce si například návštěvníci vyslechli, jak rozjížděli e-shop jedni z nejmladších úspěšných podnikatelů, nebo třeba to, jak se majitelé firem snaží vrátit slávu tradičním značkám Merkur, Prim či Favorit. Během 4 let, kdy Acomware konferenci pořádá, tu o svém podnikání promluvili mimo jiné představitelé Alzy, Slevomatu, Notina, Mitonu, Mall.cz, Martinus.sk nebo Zootu. Celkem platforma hostila 87 spíkrů, kteří se podělili o své příběhy na 25 akcích.

„Eshopista si během svého působení vybudoval silnou pozici v oboru e-commerce. Je to odborná a zároveň společenská událost, protože se tu setkávají majitelé e-shopů, dodavatelé i odborná veřejnost. I nadále chceme přinášet aktuální témata, reagovat na vývoj trhu, vytvářet prostor pro networking a pomáhat tak rozvíjet českou e-commerce,“ doplňuje David Vurma, výkonný ředitel Acomware.

Pátý ročník Eshopisty zahájí 11. října konference s tématem logistika, expedice a zákaznická zkušenost. Obsahovým garantem tohoto večera bude Zásilkovna.cz. O svých zkušenostech promluví například Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Martin Kasa z Pilulka.cz nebo Juraj Čadecký z firmy Fatcool, která působí na mezinárodním trhu.

Další tři tematické akce Eshopisty, na něž se návštěvníci mohou těšit příští rok, se budou věnovat těmto oblastem: Technologie v e-commerce a trendy v roce 2019; HR, lidé a management, brand na trhu práce; Budování značky v e-commerce, rebranding a redesign.