130 let
Kdyby Karel IV. a Jan Žižka inovovali s Pražským voucherem

Kdyby Karel IV. a Jan Žižka inovovali s Pražským voucherem | foto: Pražský voucher

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kdyby Karel IV. a Jan Žižka inovovali s Pražským voucherem

  •   0:01
Víte, co tvoří dějiny? Co posouvá kolečka rozvoje kupředu? Nápad. Odvaha opustit komfortní zónu a nahlédnout do doposud neprobádaných oblastí. Prostě inovace.

Kdo je tvůrcem nových věcí? Někdo, kdo udělá to, co nikdo před ním neudělal. Odvážný člověk s nápady a pevnou vůlí. Inovátor.

Každá doba má své inovátory. Dříve se k nim však chovali tak trochu macešsky a většinou je pořádně ocenili až po jejich smrti.

Třeba takový Jan Žižka z Trocnova, jehož vozová hradba se stala postrachem křižáků. Kdyby měl k dispozici Voucher na inovační projekty, možná by svými novátorskými zbraněmi dobyl celou Evropu a dnes by měl soch po Praze mnohem více.

A všestranný inovátor Karel IV. by pravděpodobně byl na všech českých bankovkách, nejen na stokoruně.

Kdyby Karel IV. a Jan Žižka inovovali s Pražským voucherem

A co teprve ty stovky vizionářských koumáků, které historie ani nepoznala. Měli nápad, tvořivost, představivost, ochotu riskovat…, ale mnohdy jejich aktivita ztroskotala na tom, co u začínajících nadšených podnikavců bývá ta největší potíž – nedostatku financí. Hradit výzkum a vývoj něčeho nového, to prostě není za hubičku.

Doba se naštěstí změnila. Magistrát hl. města Prahy přináší řešení, o kterém si armáda bezejmenných vizionářů za časů Karla IV.a Jana Žižky mohla nechat jen zdát.

Pražský voucher vám nyní u inovačních projektů zpětně proplatí až 75 % nákladů, přičemž výše dotace se může vyšplhat až ke 2 000 000 korun! Stačí nápad, k jehož realizaci je potřeba spolupráce s výzkumnou organizací. S tou se domluvíte na konkrétních podmínkách spolupráce a pak již nic nebrání podat inovátorský projekt.

Kdyby Karel IV. a Jan Žižka inovovali s Pražským voucherem

Voucher na inovační projekty hledá novodobé inovátory – a neváhá je za jejich kvalitní vize podpořit. Nemusíte chtít změnit celý svět, mít sochu nebo obrázek na bankovce. Úplně stačí ambice a touha někam posunout vaši firmu. Nemluvíme samozřejmě jen o vývoji produktů, ale také třeba provozních věcí nebo zákaznického servisu. Zkrátka všeho, k čemu potřebujete analyzovat, měřit, diagnostikovat a testovat.

Čas máte do poloviny dubna

Představte světu svoji vizi a otevřete sobě i své firmě dveře do dějin. Přes novou přehlednou aplikaci stačí do 18. dubna poslat důkladný nástin vaší plánované inovace a počkat na rozhodnutí. Dotaci získají ti nejlepší.

Pro všechny potřebné informace a náležitosti se podívejte na webové stránky www.inovoval.cz. A pokud máte v úterý mezi 9:30 a 13:00 cestu okolo Podnikatelského a inovačního centra hl. města Prahy, zastavte se. Specialisté na inovační vouchery vám poradí pěkně z očí do očí.

Tak inovujte a hlavně neváhejte, vaše místo v historii může být spojené s Pražským voucherem!

5 důvodů, proč jít do Pražského voucheru