130 let
O2 pomůže s opětovným rozjezdem drobným podnikatelům

O2 pomůže s opětovným rozjezdem drobným podnikatelům | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

O2 pomůže s opětovným rozjezdem drobným podnikatelům

  •   7:00
Společnost O2 věnuje drobným podnikatelům reklamu za milion korun.

Operátor O2 startuje 1. června s kampaní cílenou na drobné podnikatele a živnostníky, kteří byli nejvíce zasaženi aktuální krizí a v mnoha případech jim hrozí faktický konec podnikání. Všem přihlášeným nabídne nástroje pro lokální kampaně k oživení jejich podnikání, 14 vybraným firmám potom daruje kampaň za milion. Cílem akce je také inspirovat další menší firmy, aby neotálely s modernizací a využíváním technologií.

„Svět se v posledních měsících obrátil vzhůru nohama a lidé museli ze dne na den zůstat doma. Mnohé firmy zavřely své provozovny a začaly bojovat o přežití,“ říká Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2 a dodává: „Modernizace a digitalizace, které jsme leckdy odkládali, proběhly spontánně a kromě hrozeb s sebou přinesly i spoustu příležitostí. Pro ty, kteří se jich dokázali chopit, to bude znamenat velkou konkurenční výhodu v budoucnu.“

V rámci kampaně, která poběží v červnu a červenci, bude O2 sbírat příběhy lokálních živnostníků. Možnost získat kampaň na míru má přitom jakýkoli podnikatel, který se přihlásí na webu www.davamemilion.cz a podělí se o svůj příběh, jak mu technologie pomáhají. „Hledáme zajímavé firmy nebo živnostníky, kteří se nezalekli přicházející krize, využili moderní technologie a dokázali se s novou situací poprat,“ vysvětluje David Daneš, ředitel marketingové komunikace a brandu v O2.

Podnikatelé mají navíc možnost inzerovat svoje služby zdarma prostřednictvím nástroje Lokální podnikatel, který je součástí O2 výhod. V průběhu června a července jej navíc mohou využít všichni podnikatelé, nemusí být zákazníky O2. „ Pro prvních 100 přihlášených účastníků z řad našich zákazníků máme navíc ještě voucher v hodnotě 1500 korun na kampaň přes market lokátor,“dodává Daneš.

V srpnu vybere odborná porota z každého kraje jednoho podnikatele, jemuž marketingoví experti z O2 Media a kreativní agentura připraví reklamní kampaň na míru.

Kampaň poběží v tisku, outdooru a na internetu.