130 let
P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných | foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

  •   7:00
Společnost Procter & Gamble spojila v době koronavirové pandemie své síly s Českým červeným křížem a věnovala více než 100 000 kusů produktů, které budou určeny především na pomoc seniorům a dalším potřebným v sociálních a zdravotních zařízeních provozovaných a zřizovaných Českým červeným křížem.

„Především situace seniorů je v tuto chvíli velmi problematická. Kvůli zvýšenému riziku si nemohou dojít na běžný nákup, jejich blízcí je nemohou chodit navštěvovat a jsou tak plně odkázáni na personál domovů. Proto jsme velmi uvítali produktovou podporu od Procter & Gamble, která nám pomůže zvládnout zvýšené nároky na hygienické standardy v zařízeních a pečovat o osobní hygienu klientů,“ oceňuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble, shrnuje: „Jakmile jsme se dozvěděli o situaci ohrožených skupin, okamžitě jsme se začali zajímat, jak bychom jim mohli pomoci. Naše produkty jsou součástí každodenního života spotřebitelů, pomáhají jim starat se o domácnost a udržovat ji čistou. A stejně by tomu mělo být i v této době. Po celém světě jsme vyčlenili množství produktů, které postupně věnujeme ve spolupráci s našimi partnery těm nejohroženějším skupinám. Vážíme si a obdivujeme, jak Český červený kříž v této krizi, ale nejen během ní, pomáhá potřebným.“ 

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

Mezi darovanými produkty je především Jar pro čisté nádobí, prací prostředky Ariel a Lenor na praní lůžkovin a dalších tkanin a přípravek Mr. Proper na dezinfekci povrchů. Další dotace, v kterých nebudou chybět plenky Pampers, nebo dámské potřeby Always, Naturella, Discreet a Tampax, zamíří do azylových domů Českého červeného kříže pro matky s dětmi. Rakovnickému spolku Českého červeného kříže věnovala továrna P&G Rakona roušky a dezinfekci na ruce.

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

P&G věnoval více než 100 000 produktů na zlepšení situace potřebných

O Českém červeném kříži

Český červený kříž je jednou ze 191 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má téměř 17 000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.