Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Vítězem ceny Ceny Karla Velikého pro mladé je projekt Fakescape

Tým léto 2020 foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Lidovky.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidovky.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hra, která učí studenty mediální gramotnosti a kritickému myšlení nazvaná Fakescape, získala první cenu v národním kole Ceny Karla Velikého pro mladé Evropany. Ocenění každoročně hodnotí projekty, které podporují společný smysl pro vytváření evropské identity a integrace mezi mladými lidmi.

Projekt Fakescape chce naučit studenty středních a základních škol kriticky přemýšlet o informacích, které denně čtou a sdílejí na sociálních sítích. „Nechceme nikoho nudit dlouhým výkladem, ani říkat, co se může číst a co je ‚zakázané‘. Naším cílem je, aby si studenti prakticky vyzkoušeli, jak mají ověřovat informace, a uvědomili si mediální nástrahy, které na ně číhají v online prostředí. Zároveň chceme učitelům poskytnout jednoduchou pomůcku pro zatraktivnění výuky tohoto tématu,“ popisuje hru Tereza Kráčmarová, předsedkyně a zakladatelka spolku.

Tým podzim 2019

Z národních vítězných projektů ze všech členských států EU vybere v květnu Evropská porota složená z poslanců Evropského parlamentu a zástupců Nadace pro mezinárodní Cenu Karla Velikého v Cáchách tři vítězné projekty, které získají finanční prostředky ve výši 7500 eur, 5000 eur a 2500 eur. Kromě finančního ocenění budou tři evropští vítězové pozváni na návštěvu Evropského parlamentu v Bruselu nebo Štrasburku. Jeden zástupce vítězného projektu z každého z vnitrostátních kol stráví několik dní v Cáchách.

Cena Karla Velikého pro mladé Evropany, na které se podílí Evropský parlament a Mezinárodní nadace Karla Velikého v Cáchách, se uděluje projektům mladých lidí ve věku od 16 do 30 let. Vítězné projekty by měly sloužit jako vzor pro mladé žijící v Evropě a měly by nabízet praktické příklady Evropanů žijících spolu jako jedna komunita. Mezi oceněnými projekty z minulých ročníků jsou například výměnné programy pro mládež nebo umělecké a internetové projekty s evropským rozměrem.

eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie

Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...