130 let
Změna názvu je přitom v podstatě jedinou novinkou, na kterou si budeme muset...

Změna názvu je přitom v podstatě jedinou novinkou, na kterou si budeme muset zvykat - jméno se mění, kvalita zůstává. | foto: NN

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Z ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti je NN

  •   9:36
Od 23. března se můžete setkat se zdánlivě novou společností, s NN Životní pojišťovnou a NN Penzijní společností. Ač je značka NN nová, samotnou společnost určitě znáte jako ING Životní pojišťovnu a ING Penzijní společnost. Kvalitní produkty i dlouhodobě oceňovaný servis však zůstávají.

NN má v České republice silnou tradici. Společnost tu totiž působí již od roku 1992, kdy jako první zahraniční pojišťovna začala nabízet životní pojištění, tehdy pod jménem Nationale-Nederlanden. V roce 1995 pak rozšířila nabídku o soukromé spoření na penzi. Názvem NN se pojišťovna vrací zpět k původnímu jménu a odkazuje nejen na své úspěšné začátky na českém trhu, ale i na 170letou mezinárodní historii a zkušenosti z pojišťovnictví a správy investic.

NN

Klient je vždy na prvním místě

Kvalitní pojištění a precizní a dlouhodobá péče o klienta u NN hraje klíčovou roli, což oceňují odborníci i veřejnost. V roce 2012 například společnost získala ocenění Nejlepší pojišťovna roku a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovna.

„I když se název mění, naše hodnoty zůstávají. Naším cílem je přinášet kvalitní produkty i služeb a budovat stabilní a dlouhodobé vztahy s klienty, které jsou založené na důvěře a spolehlivosti. Tuto filozofii vyznáváme již několik let, a proto věřím, že nový název bude to jediné, co se se změní,“ přibližuje změnu ředitelka NN Renata Mrázová.

NN, to je kvalitní pojištění a skvělé služby

S celkem 18 pobočkami v Evropě a Japonsku se NN stará o více než 15 milionů klientů. V České republice NN, tj. NN Životní pojišťovně a NN Penzijní společnosti, svěřilo svou budoucnost aktuálně více než 750 tisíc klientů. Pojišťovna se specializuje na životní pojištění, ke kterému nabízí bohatou škálu připojištění, a spoření na penzi. Na trhu přitom platí za inovátora. Její model produktové nabídky a péče o klienty převzaly v 90. letech ostatní pojišťovny.

V roce 2011 představila první on-line životní pojištění ProAktiv, které si zájemci mohou on-line i sami sestavit na míru svým potřebám. V nabídce má i unikátní pojištění pro ženy pro případ rakoviny prsu a pohlavních orgánů For You s výplato až 750 tisíc korun, které navíc přináší asistenční služby v hodnotě 20 tisíc korun a bezplatné zdravotní telefonické konzultace. Předloni spustila inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, které postupně rozšířila i na správu životní pojištění.