náhledy
Jan Kloss a Darina Zavadilová
Autor: Tomáš Souček
V současné složité situaci, způsobené celosvětovou pandemií, je to ještě o něco složitější, jelikož je nutné popasovat se s absencí veletrhů, vhodných pro získávání potřebných materiálů a kontaktů, omezeným cestováním, častými nečekanými uzávěrami továren a celkově jiného pracovního tempa.
Autor: PÁR
Máme radost, že se nám podařilo naplnit naše očekávání a přijít s novým typem obuvi, ve kterém se kombinuje několik vlivů. Je pohodlná, svým vzhledem i konstrukcí minimalistická, což napomáhá co možná nejšetrnější výrobě, ale přitom je dostatečně osobitá. Myslíme si, že má určitý názor, ale nekřičí ho kolem za každou cenu
Autor: PÁR
Se tímto specifickým konceptem přišla designérka Eliška Horčíková, kterou jsme oslovili ke spolupráci. Eliška již deset let navrhuje boty pod vlastní značkou Cutulum a zároveň dlouhodobě pracuje v interním designérském týmu celosvětově rozšířené značky Camper.
Autor: PÁR
Myslíme si, že v celkovém konceptu, který kombinuje měkký a poddajný kožený svršek bez podšívky, odkazující ke klasické mokasíně, s teniskovou podešví. Vzniká tak vizuálně neotřelá silueta, která je z našeho pohledu přesně na pomezí toho, co může jeden považovat za extravagantní či radikální, ale jiný za relativně klasické a decentní.
Autor: PÁR
Co se týče vývoje samotného, tak se jedná o poměrně složitý proces, který vyžaduje opakované testování, přehodnocování dřívějších rozhodnutí a následné ladění.
Autor: PÁR
Okřídlené „ve dvou se to lépe táhne“ platí v řemeslech dvojnásob. Přesvědčí vás o tom Darina Zavadilová (35) a Jan Kloss (39), kteří letos na jaře vykročili do ulic s vlastní značkou tenisek PÁR.
Autor: archiv PÁR
Školní projekt spočíval v návrhu nové modelové řady i osvěžení vizuální identity a prodejního konceptu. Povedlo se, studenti získali první cenu v soutěži European Design Awards, firma Botas s nimi navázala spolupráci a v roce 2009 už po Praze kráčely první botasky řady 66. Resuscitovaná socialistická obuv to dotáhla až do finále cen Czech Grand Design, na veletrhy do Milána, Bruselu a Londýna i na stránky deníku The New York Times.
Autor: archiv PÁR
Designér Jakub Pollág navrhl pro značku obuvi PÁR sklenice z ručně foukaného skla. Jde o první designérskou spolupráci neboli „párování“, v kterém chtějí majitelé PÁRu pokračovat .
Autor: archiv PÁR
Designér Jakub Pollág navrhl pro značku obuvi PÁR sklenice z ručně foukaného skla. Jde o první designérskou spolupráci neboli „párování“, v kterém chtějí majitelé PÁRu pokračovat .
Autor: archiv PÁR