Na botě není nic navíc. Nepotřebuje výztuhy, opatky, změkčovadla, nemá na sobě branding, říká Jan Kloss

Premium

Okřídlené „ve dvou se to lépe táhne“ platí v řemeslech dvojnásob. Přesvědčí vás o tom Darina Zavadilová (35) a Jan Kloss (39), kteří letos na jaře vykročili do ulic s vlastní značkou tenisek PÁR. | foto: archiv PÁR

Autor:
  5:00
Okřídlené „ve dvou se to lépe táhne“ platí v řemeslech dvojnásob. Přesvědčí vás o tom Darina Zavadilová (35) a Jan Kloss (39), kteří letos na jaře vykročili do ulic s vlastní značkou tenisek PÁR.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Jan Kloss a Darina Zavadilová tvoří partnerské i pracovní duo. Jan je grafický designér a člen kreativní skupiny OKOLO, Darina vystudovala teorii umění. Zkušenosti v byznyse sbírali v rámci streetwearové značky Rap, festivalu designSUPERMARKET a zejména během desetiletého působení u značky Botas 66. Ta vznikla v roce 2008 jako školní projekt v Ateliéru grafického designu na pražské UMPRUM, kde se Jan se svým spolužákem Jakubem Koroušem rozhodli oživit legendární sálovky z dílny Marcela Scheinpfluga, známé jako Botas Classic.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Vstoupit do diskuse (1 příspěvek)
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.