Diskuze
KUNC: Servis v restauraci. Mají o něj zákazníci vůbec ještě zájem?
Děkujeme za pochopení.
Ale ty parametry v restauracích nastavují přeci restauratéři. I to, že číšníka dělá dneska každý moula. Dřív to byl učební obor, který nebyl z nejlehčích. Pokud majitel restaurace nebude schopen přinést vyšší niveau i zaměstnanecké, budou to dělat Ukrajinky a budete rádi, že odejdete s kompletní garderobou. Pláčete na špatném hrobě, chybu hledejte u sebe. Je to samozřejmě o penězích.
C. Sangrail
Já ale toužím po elegantním servisu, a to nejsem ani příliš starý (kategorie 30-40). Nelíbí se mi, že se z bílých ubrusů a látkových ubrousků, které byly dřív samozřejmostí i v restauracích střední třídy, stály příznaky luxusu. V Itálii se mi líbí, že číšníci mnohde nosí smoking, zatímco u nás mají zástěru a v případě "fine dining" možná košili s kravatou. Samozřejmě nepotřebuji, aby mi číšník prostíral ubrousek do klína (to je myslím dost afektované) a prstem rejdil po talíři během 5minutové přednášky o kreaci mistra šéfkuchaře, to je přehnané. Ale nemusíme snižovat své standardy na kantýnské minimum, ne?
J. Nový
Já jsem gastronomický barbar a proto si během dne dojdu do restaurace pro jídlo s ešusy a ty pak jím a zároveň si při tom čtu zprávy na internetu. U toho mám klid a to mně naprosto vyhovuje. :-)
J. Dresler
Navíc při čtení PL je zcela lhostejné, co jíte. žaludek se zvedne vždy stejně.