Diskuze
Lidé se během pandemie začali více zamýšlet, zda má učivo souvislost s životem, tvrdí učitel
Zanedlouho zase usednou děti do školních lavic a budou muset společně s učiteli čelit zmatkům, které jsou spojené s pandemií koronaviru. Ta však s sebou přinesla i pozitiva v podobě zájmu o reformu školství. V rozhovoru pro server Lidovky.cz o tom mluví Martin Hofman, který působí v Českém institutu biosyntézy, pravidelně vede vzdělávací kurzy pro učitele a pracovníky ve školství.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
JŠ
J33i80ř14í 77Š98e12j86n87o50h75a
29. 8. 2020 17:32
"Momentálně se musí studenti učit probíranou látku nazpaměť" To je dobře.
Často se to ale nepodaří. Mnozí absolventi neznají ani okolnosti a datum vzniku Československa.
0
0
možnosti
K78a53r96e25l 37T35o66m30á38š77e23k
29. 8. 2020 10:37
Ve škole se učí látkam která se musí zapamatovat, ale která se brzy zapomene a pro žibot nemá význam. Pro učitele je to jednodušší naž vysvtlování a proto s tím souhlasé.
0
0
možnosti
MF
M55i42r86o78s94l95a81v 82F79r25a69n36k
29. 8. 2020 15:06
Učitelé s tím mnohdy nesouhlasí, ale existuje RVP podle kterého musí učit. Ne každý ředitel školy toleruje moderní metody a obsahy učení. Ničí to pak jak učitele, tak žáky a vzdělanost se nedostavuje.
0
0
možnosti