Diskuze
Babičky, které do starého železa rozhodně nepatří. Kampaně módních značek ovládly vrásky a šediny
„Legendární! Padesát bodů pro Nebelvír,“ častují komentující předjarní kampaň španělské značky Loewe. Kromě mladých a nadějných ji totiž zdobí i tvář Maggie Smithové, populární herečky, kterou zná celý svět především díky filmové sérii o čaroději Harrym Potterovi. Proč módní dům z portfolia skupiny LVMH prodává oblečení na 88leté stařence?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
VA
V54l64a39d46i48m25í90r 44A85r97n65o13š46t
12. 11. 2023 19:53
Každá nemusí chtít do smrti nosit smutek jako Marie Terezie. Na rozdíl od mladých nanynek mohou mít staré dámy našetřeno, takže marketingový tah je to dobrý
0
0
možnosti