Diskuze
Francouzský TGV chce jet 570 km/h
Děkujeme za pochopení.
Petr
To bude p.del
az ten vlak narazi do mostu jako u Eschede. Cely projekt nema jiny vyznam nez prestiz francouzske vlady. Kdyby postavili radsi dalnici.
Mejla
V té naší pidizemičce není třeba stavět superrychlé vlaky, ale spolehlivá a plynulá spojení.
.
humr
Cest. rychlost 320km/h - já jsem pro. Nepatřím ke škarohlídům.
TGV nejsou samozřejmě stavěny pro vládu ČR (jak se domnívá kyselina), ale pro normální lidi. A je úžasný jak "zkracuje" vzdálenosti mezi velkými městy a to i s přihlédnutím žel. sítě TGV, která nemá v Evropě obdoby. Přál jsem si po revoluci aby česko nastoupilo podobnou cestu, ale myšlenky českého živlu se ubíraly jinou cestou, cestou kuponů. Takže až nyní se zavádí české "TGV" - pendolino a placené úseky dálnic. Kdyby se věnovalo menší úsilí stavbě tunelů, tak to tu mohlo být již 10 let = rychlé, moderní spojení Cheb-Vary-Praha-Brno, Praha-Ostrava atd.... a vše rychleji a pohodlněji než autem.
Vápno
Re: Cest. rychlost 320km/h - já jsem pro. Nepatřím ke škarohlídům.
Ono to není tak jednoduché. Francouzi mají hodně rovinatý terén a taky dost místa. Bylo by to na dlouhé vysvětlování, ale věřte tomu, že v našich podmínkách vyjde postavení vysokorychlostní tratě několikanásobně dráž.
IDOL
PROHLÍŽEL JSEM SI TGV V ŽENEVSKÉM NÁDRAŽÍ A ŘEKNU VÁM ........
PS ........ SKORO JAK PENDOLÍNO ..... !
H2SO4
Sračky, samý sračky ...
Posadit do toho celou naší šaškovskou vládu, odpojit brzdy a hurááá na trať vstříc rekordům ...
Finrod Felagund
SNCF vráží peníze do zbytečností
kdyby radši investovali do obyčejných osobních vlaků a rychlíků, tak by udělali lépe. Staré, přeplněné, špinavé a plné byrokracie (např. označování jízdenek už na nástupišti, i když stejně chodí průvodčí). Mohli by si vzít příklad z Německa...